  • 1. Data: 2002-08-31 14:59:46
    Temat: Karty Multibanku za granicą
    Od: "Piotr W." <p...@s...interia.pl>

    Czy ktoś testował np. VE w Niemczech, w Francji, nie było kłopotów?

  • 2. Data: 2002-08-31 17:56:44
    Temat: Re: Karty Multibanku za granicą
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Piotr W." <p...@s...interia.pl> wrote in message
    > Czy ktoś testował np. VE w Niemczech, w Francji, nie było kłopotów?

    Ja testowałem w USA na żywo - nie było problemów.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 3. Data: 2002-08-31 19:36:54
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Ja testowałem w USA na żywo - nie było problemów.

    Ja tez : Niemcy, Czechy, Slowacja, Grecja, Finlandia, UK - tylko VC, ale
    ZERO problemow, choc nie polecam, bo kursy zabojcze (szczegolnie w
    eurolandzie).

    pzd

  • 4. Data: 2002-08-31 22:13:28
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Czy ktoś testował np. VE w Niemczech, w Francji, nie było kłopotów?

    W Niemczech bieda - to dziwny kraj jesli chodzi o karty.
    We Francji nie wiem - w USA tam gdzie maja POS albo na stacji
    benzynowej przejdzie w 90% wypadkow.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 5. Data: 2002-09-01 08:10:23
    Od: "Piotr W." <p...@s...interia.pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > W Niemczech bieda - to dziwny kraj jesli chodzi o karty.

    Z tym się zgadzam, kiedyś na delegacji w Augsburgu miałem taki ciekawy
    przypadek, że Mastero PKO SA była bez problemu akceptowana w centrum na
    poczcie, a 1 km dalej, w nieco mniejszym banku, bankomat zgłaszał niemozność
    wykonania transakcji dla takiej (zagranicznej karty). Czyżby bankomaty miały
    selektywne mozliwości obsługi kart zagranicznych?

    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 6. Data: 2002-09-01 20:53:43
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > W Niemczech bieda - to dziwny kraj jesli chodzi o karty.

    Dziwny, to malo powiedziane. Z ciekawosci bylem w pieciu
    supermarketach - w zadnym nie dalo sie zaplacic karta. Natomiast sklepy
    ze szmatami przyjmuja karty bardzo czesto - mozna kupic skarpetki za
    3Euro i zaplacic karta ;)

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 7. Data: 2002-09-01 23:15:56
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

> [...]
    > supermarketach - w zadnym nie dalo sie zaplacic karta. Natomiast sklepy
    > ze szmatami przyjmuja karty bardzo czesto - mozna kupic skarpetki za

    Znalezc knajpe co honoruje karty to tex nie lada wyczyn,
    tym bardziej ze nalepek im sie nawet nie chce naklejac
    i trzeba pytac... a pyta sie ciezko bo nie mowia po ludzku
    (angielsku) - moze w dawnym RFN jest lepiej jesli chodzi
    o znajomosc jez. obcych.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek