  • Data: 2003-06-26 10:06:16
    Temat: Re: Karty Maestro Pekao SA i stacje NESTE
    Od: "Krzysztof B" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Rolbiecki" <A...@e...pl> napisał w
    wiadomości news:048f01c33bc3$f9780600$5dc89d84@Rolbieca...
    > Była jakaś "afera" PeKaO vs. Neste. Bank obciążał konto kwotą
    > zadeklarowaną przez tankującego, a nie faktyczną kwotą, za jaką
    > zatankował. Mowa oczywiście o Neste a24. Najwyraźniej rozwiązali problem
    > w najprostrzy sposób :-))

    Ja tankowalem prawie 2 lata placac karta Mastro Pekao SA i nie bylo
    problemow. A potem raptem nie moge dokonywac platnosci
    Musze zmienic bank. Jaki polecacie (zalezy mi na duzej liczbie dostepnych
    bankomatow i brakiem problemow z platnoscia karta)? No i zeby nie brali
    11,50 zl miesiecznie za prowadzenie rachunku no i z pewnych wzgledow nie
    moze to byc PKO BP

    Pozdrawiam
    Krzysiek