  • 11. Data: 2005-10-26 09:17:47
    Temat: Re: Karty
    Od: "jot.be" <j...@N...poczta.onet.pl>

    > Przyjmują wam karty płatnicze w sklepach leader price ? Bo w naszym nie
    > przyjmują. Sklep ma 3 kasy i około 80 metrów kwadratowych.

    Warszawa Tarchomin przyjmują.
    (ale nie mi, bo ja kupuje tam tylko żwirek dla kota ;) )

    pozdr

  • 12. Data: 2005-10-26 10:28:50
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Slawek Kos wrote:
    > Użytkownik "Bronislaw Wolyniec" <w...@S...poczta.onet.pl>
    > napisał w wiadomości

    > byly doniesienia ze przyjmuja

    Uprzejmie donoszę, że w przypadku Wrocławia doniesienia są prawdziwe :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 13. Data: 2005-10-26 11:40:38
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Lidl :-(
    JaC

  • 14. Data: 2005-10-26 13:17:07
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 26 Oct 2005 13:40:38 +0200, " 666" <j...@i...pl> wrote:

    >Lidl :-(
    Lidl Szczecin - akceptuje karty od kilku tygodni, bo wybudowano mu pod
    nosem konkurencje ktora karty chetnie obsluguje.

    WAM
    --
    Sylwester 2005!
    Może nad morze?

  • 15. Data: 2005-10-26 16:55:06
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Glenn napisała:
    > Uprzejmie donoszę, że w przypadku Wrocławia doniesienia są prawdziwe :-)

    Bo to cywilizowane miasto :)

    K.

  • 16. Data: 2005-10-26 19:55:41
    Od: "tadek" <t...@p...onet.pl>

    > Przyjmują wam karty płatnicze w sklepach leader price ?

    Tak Leder Price - Wa-wa, nie bylo marudzenia nawet ponizej 10 zl
    pozdrawiam

  • 17. Data: 2005-10-26 22:15:50
    Od: "Amigo40" <a...@p...onet.pl>

    > Każde Makro Cash and Carry jest wielokrotnie większe, a tyż kart nie
    > przyjmuje :-).

    Karty Makro BPH przyjmuje :)

  • 18. Data: 2005-10-27 08:46:54
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On Tue, 25 Oct 2005 20:32:12 +0200, "Przemek" <c...@p...pf.pl> wrote:

    >Kaufland również.

    We Wrocku przyjmują od 10zł.

    --
    - Maciej Kulawik ----------------
    - m...@p...pl --------------

  • 19. Data: 2005-11-01 17:13:40
    Od: anonim <***com@mail.com>

    on Tue, 25 Oct 2005 22:06:05 +0200 Przemyslaw Kowalik <p...@A...pl>
    wrote:

> [...]
    > BTW, w w/w Kauflandzie zauważyłem, że naklejki z logami kart (obsługa z
    > PolCardu) nie zawierają loga JCB. Czyżby PolCard przestał akceptować te

    Ja nie widziałem wcześniej loga JCB, ale się nie przyglądałem.
    Kumpel z polcardu mówił ok miesiąc temu, że przyjmują i nic nie wspominał, że
    kończą :)

  • 20. Data: 2005-11-02 11:04:01
    Od: Przemek <c...@p...pf.pl>

    Sławomir Szyszło napisał(a):
    > Dnia Tue, 25 Oct 2005 20:32:12 +0200, "Przemek" <c...@p...pf.pl>
    > wklepał(-a):

    > W Poznaniu już przeprosili się z kartami. :)

    Od kilku dni w Rudzie Śl. też przeprosili się z kartami :D

    Pozdrawiam
    Przemek