  • 31. Data: 2003-06-15 16:22:59
    Temat: Re: Karta "wypukła"
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:3EEC9BE1.6020201@poczta.fm...

    > To weź i zapłać coś Cirrusem:-)) A o obciążeniowych ani kredytowych
    > Cirrusach nie słyszałem.

    Cirrus to moze zaliczac sie do bankowych lub bankomatowych :) nie mieszaj go
    w platnicze :)

    --
    JaKi

  • 32. Data: 2003-06-15 16:31:56
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    JaKi wrote:

    > Cirrus to moze zaliczac sie do bankowych lub bankomatowych :) nie mieszaj go
    > w platnicze :)

    Ja tylko starałem się pokazać, że nie wszystkie debetowe to płatnicze:-)

    pzdr

    Tomek

  • 33. Data: 2003-06-15 16:36:38
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Ja tylko starałem się pokazać, że nie wszystkie debetowe to płatnicze:-)

    A czemu bankomatowa podciagasz pod debetowa? :)

    --
    JaKi

  • 34. Data: 2003-06-15 16:54:08
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    JaKi wrote:

    > A czemu bankomatowa podciagasz pod debetowa? :)

    Bo jej użycie na bieżąco obciąża rachunek:-)

    pzdr

    Tomek

  • 35. Data: 2003-06-15 17:24:14
    Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl>

    "JaKi" <j...@g...pl> wrote in message

    > Użytkownik "p...@g...pl" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Co visa classic? :)

    Istnieją wypukłe karty debetowe. Np visa classic jest również w wersji
    debetowej.

  • 36. Data: 2003-06-15 18:09:28
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Bo jej użycie na bieżąco obciąża rachunek:-)

    Gorzej by bylo gdyby tego nie robila :) Ale nie oznacza ze jest ona debetowa
    :) Jest to inny rodzaj karty ot co. Rachunek obciazaja tez KK i
    obciazeniowe, paliwowe itp a nie sa one debetowymi :)

    --
    JaKi

  • 37. Data: 2003-06-15 19:49:38
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "admin" <i...@o...pl> writes:

    > No więc jest w PKO SA mam kartę wypukłą dolarową Bank nazywa ją 'debetową'
    > mogę nią płacić do wysokości salda na rachunku

    A, to ze bank ja tak nazywa, to jeszcze nie oznacza, ze ona taka jest.
    Zapytaj tego banku jaki to ten debet jest.

    > Natomiast VW Bank nazywa się 'Płatnicza' i jest tez wypukła do wys.salda
    > Widać Banki stosuja różne terminologie :-(

    Oby nie bledne.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 38. Data: 2003-06-15 19:51:42
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "p...@g...pl" <s...@g...pl> writes:

    > Istnieją wypukłe karty debetowe. Np visa classic jest również w wersji
    > debetowej.

    VISA classic to jest VISA classic. Ktora konkretnie VISA classic ma
    jakikolwiek zwiazek z debetem?

    Bo z debitem, czyli ~obciazeniem (dlatego tez napisalem, ze wszystkie
    sa obciazeniowe), to moze miec. Jest jednak zasadnicza roznica pomiedzy
    debit i debt.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 39. Data: 2003-06-16 10:21:47
    Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl>

    "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> wrote in message

> [...]
    >
    > Bo z debitem, czyli ~obciazeniem (dlatego tez napisalem, ze wszystkie
    > sa obciazeniowe), to moze miec. Jest jednak zasadnicza roznica pomiedzy
    No bez przesady takim zerem to ja nie jestem.

    pekao s.a. wydaje karty visa classic debetowe. Do tej karty jest założone
    oddzielne konto prowadzone w USD. Z karty możesz korzystać do wysokości
    salda rachunku. Obciążenie rachunku następuje w dniu użycia karty.

  • 40. Data: 2003-06-16 14:28:53
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "p...@g...pl" <s...@g...pl> writes:

    > pekao s.a. wydaje karty visa classic debetowe. Do tej karty jest założone
    > oddzielne konto prowadzone w USD. Z karty możesz korzystać do wysokości
    > salda rachunku. Obciążenie rachunku następuje w dniu użycia karty.

    No to dlatego pisze: pokaz mi ten debet. Bo "do wysokosci salda" to
    raczej na brak debetu wskazuje.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator