  • 21. Data: 2002-08-18 14:09:57
    Temat: Re: Karta w Citi i podpis...
    Od: c...@i...pl

    On Sun, 18 Aug 2002 12:07:44 +0200, "Marcin I." <b...@a...pl>
    wrote:

    >Niestety pracuje w takim miejscu ze najpierw sie pobiera "towar" a pozniej
    >placi, a to co sie juz pobierze nie da sie odzyskac :(

    Hm... Tajemniczo brzmi... Dom Uciech Cielesnych? :)))

  • 22. Data: 2002-08-18 15:25:26
    Od: "Marcin I." <b...@a...pl>

    Tajemniczy(a) "MK" <m...@i...pl> wystukał(a) na klawiaturze parę
    literek w wiadomości news:ajo25v$c2j$1@news.tpi.pl...
    > Rozumiem, ze te 5% [czyli nieburaki] to sprzedawcy, nieprawdaz? ;)

    Nie koniecznie, moze i troche przesadzilem... podam kilka przykladow,
    smiesznych i tragicznych:
    -rozmawianie przez komorke podczas tankowania ( i tu jest tez obuzenie a
    gdzie jest to napisane )
    -palenie fajek w strefie zagrozenia wybuchem ( a jak sie zwroci uwage to
    jeszcze sa jakies waty)
    - mycie calego samochodu + nadkola szczotka do szyb
    - trzepanie dywanikow przy dystrybutorze
    - dobrze jeszcze nie podejdzie do kasy a juz morde wydziera: "Nip
    584-000-....." ( a wiadomo na co chce te fakture??) lub najpierw chce
    fakture a nie placic ( a tak sie nie da) a jak sie tlumaczy to powie a co to
    za roznica.
    - TXT typu: Stoisko nr X, bazar nr X
    No i ze jest kolejka do kasy - a co ja zrobie jak mamy przewaznie tansze
    paliwo od konkurencji ;)
    a jak sie zdazy ze nie ( nawet o 2 gr) to tez jest marudzenie.
    - Nie da spokojnie odpoczac ( chodzi o przerwe) bo i tak cie znajdzie i dupe
    zawroci - najlepiej sie w kiblu zamknac :(
    - A jak CAK padl i byly rozwieszone info przy pistoletach ze nie
    akceptujemy kart to sie znalazl jeden co chcial karta placic.

    I jeszcze by troche bylo takich kwiatkow ale to juz OT.
    Jak ktos nie popracuje na podobnym stanowisku gdzie dziennie ma 600-700
    klientow to nie zrozumie mnie.

  • 23. Data: 2002-08-18 16:16:29
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, Aug 18, 2002 at 05:25:26PM +0200, Marcin I. wrote:

> [...]
    > fakture a nie placic ( a tak sie nie da) a jak sie tlumaczy to powie a co to

    No bo klienta to naprawde malo obchodzi ;-)

    > - Nie da spokojnie odpoczac ( chodzi o przerwe) bo i tak cie znajdzie i dupe
    > zawroci - najlepiej sie w kiblu zamknac :(

    Coz, praca na pierwszej lini jest zawsze klopotliwa.

    > - A jak CAK padl i byly rozwieszone info przy pistoletach ze nie
    > akceptujemy kart to sie znalazl jeden co chcial karta placic.

    Wiesz, ja bym pojechal do innej stacji. ;-)

    A tak btw - CAK to centrum autoryzacji kart?

    ps. Co do rezty to sie zgodze, nie mamy samych noblistow. Zwlaszcza pokojowych.

    --

    --w

  • 24. Data: 2002-08-18 16:58:49
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Marcin I." <b...@a...pl> writes:

    > Specjalne oswiadczenie, spisuje sie dane numer buta, samochodu jesli nie
    > zaplaci w terminie ( przewaznie 2 dni) ktory napisal to idzie sie na policje

    No to moze tu robic tak samo? 8-)

    MJ

  • 25. Data: 2002-08-18 22:43:47
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin I." <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Probuje wytlumaczyc tym klientom a oni nic, ich to nie rusza

    > Moze jak sypne punktami i paragrafami to troche zmiekna, a mioze i sobie
    > drukne i takiemu pokaze :P

    Olej ich.
    Nie warto wdawać sie w pyskówki. Mądry głupszemu ustąpi.
    Jeśli po jednokrotnym zwróceniu uwagi, nadal jest "mądry inaczej" to wyślij
    go do konkurencji albo bankomatu albo do JEGO BANKU

  • 26. Data: 2002-08-19 07:40:40
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > A czy przypadkiem obok paska na podpis nie ma takiego tekstu:
    > "authorised signature, not valid unless signed" ?
    > Jesli tak to uzywajac karty bez podpisu na rewersie placa niewazna
    > karta.

    Nawet po polsku :) Podpis posiadacza karty. Karta nie jest wazna bez podpisu
    :-)))

    > No i podstawa - regulamin kart Citibanku:
    > http://www.citibank.pl/poland/consumer/polish/docs/k
    arty/vade/silver.pdf
    > "Rozdział IV
    > Zasady używania karty
    > § 6. 1. Karty oraz karty dodatkowe należy podpisać niezwłocznie po
    > ich otrzymaniu.'

    Dodatkowo jak przchodzi karta citi, to jest info: karte nalezy podpisac,
    podpis na rewersie musi byc zgodny z podpisem na awersie (jesli taki
    istnieje). Karta nie jest wazna bez podpisu.

    pzd

  • 27. Data: 2002-08-19 08:13:54
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
    > Dodatkowo jak przchodzi karta citi, to jest info: karte nalezy podpisac,
    > podpis na rewersie musi byc zgodny z podpisem na awersie (jesli taki
    > istnieje). Karta nie jest wazna bez podpisu.

    Ale niektórzy obywatele , posiadacze kart ze zdjęciem (tak małym , że
    niewiele na nim widać), wiedzą lepiej.
    Aż dziw bierze, że niektórzy przyznają się do bycia pracownikami banku.
    Tych należałoby natychmiast wylać z roboty (chyba, że są ochroniarzami, albo
    konserwatorami powierzchni płaskich w banku)
    Im czytać nie kazano. Myśleć też nie kazano. :-)

  • 28. Data: 2002-08-19 15:38:17
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Amehat" <a...@a...net.pl> writes:

    > W razie kradzieży karty ich ryzyko iż ktoś podpisze własnym.

    Nie. Jesli sklep zaakceptuje transakcje niepodpisana karta, to
    naraza sie sam na ryzyko - ze wlasciciel karty podpisze ja zupelnie
    inaczej i nastepnie zareklamuje transakcje.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 29. Data: 2002-08-21 19:43:07
    Od: "Marcin I." <b...@a...pl>

    Tajemniczy(a) "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> wystukał(a) na

    > Nie. Jesli sklep zaakceptuje transakcje niepodpisana karta, to
    > naraza sie sam na ryzyko - ze wlasciciel karty podpisze ja zupelnie
    > inaczej i nastepnie zareklamuje transakcje.

    Mozliwe, BTW dzis jeden taki typ, Warszawiak, chcial mi wcisnac VISA nie
    podpisana, a ja mowie nie podpisana = nie wazna, jak sie buzyl, ze chce ta
    zaplaciac a ja nie, wkoncu dal VE podpisana, wczesniej kobitka przyniosla
    karte Citibanku bez podpisu na rewersie, zmiekla jak powiedzialem punkt 4,
    paragraf 6.1 regulaminu Citi ;)

    Ludzie sa pojeb***

  • 30. Data: 2002-08-22 08:14:16
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 21 Aug 2002 21:43:07 +0200, "Marcin I." <b...@a...pl>
    wrote:

> [...]
    >karte Citibanku bez podpisu na rewersie, zmiekla jak powiedzialem punkt 4,

    Proponije dla kolegi tytul wzorowego merczanta pbb :-)))
    Nagroda pieniezna zwyczajowa :)

    >Ludzie sa pojeb***

    Po prostu suma inteligencji jest stala :-)
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl