  • Data: 2012-10-14 02:23:47
    Temat: Re: Karta visa dla innej osoby w Mbanku?
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 13 Oct 2012 17:58:46 +0200, Piotr napisał(a):

    > Oczywiscie mam na mysli czy jest mozliwosc zalozenia karty z nazwiskiem
    > innej osoby niz wlasciciel rachunku.

    Nie dam za to głowy, ale na zdrowy rozsądek powinno się to dać
    zrealizować, jako dodatkową kartę do rachunku.
    Czyli Ty masz rachunek na siebie oraz główną kartę,a dodatkowa karta
    byłaby wystawiona na cudzoziemca.
    Oczywiście, w takiej sytuacji Ty ponosisz wszelkie konsekwencje
    ewentualnych przekrętów popełnionych przez tego Twojego cudzoziemca.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof