    From: "vvvvvv" <w...@p...de>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta od 10 PLN
    Date: Wed, 11 Apr 2012 19:54:17 +0200

    news:24c8c180-0464-40a5-91ba-5bdb0124f188@d17g2000vb
    a.googlegroups.com...
    To temat ktory wraca co jakis czas na grupie. Dzis w Fakcie opisali
    przypadek Pana Tomasza, ktory prowadzic sklep spozywczy, czy aby na
    pewno do transakcji na 2-3 PLN zaksze sklepikarz musi dolozyc?

    <cite>
    </cite>

    MK

    Gość prowadzi sklepik z mydłem i powidłem i wielokrotnie chodziłem po fajki,
    po zapalniczkę i inne duperele. pogadałem i powiedział że dla niego to
    absolutnie żaden problem że ja płacę kartą za zakupy warte 1 PLN -
    powiedział wprost, że to ściema innych sklepikarzy. więc pewnie rózne umowy
    mają popodpisywane, albo liczy na ogólnych przychodach / kosztach i mu się
    to kalkuluje, a nie rodziela grosza na czworo jak Pan Tomasz z Faktu.

    PS jedyny mankament dla sprzedawcy to czas realizacji płatnosci - jak jest
    kolejka i kazdy za zakupy 1PLN chce kartą płacić, to się obrusza grzecznie i
    każdy rozumie i sięga po drobniaki :)

    pzdr