  • Data: 2002-07-06 11:41:17
    Temat: Re: Karta na wakacje
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krasnal" <r...@u...com> napisał w wiadomości
    news:ag6cmf$60q$1@flis.man.torun.pl...

    > Tandeta. Ja nie używam debetowych kart. Używam teraz American Express z LG
    > Petro Banku. JEST NAJLEPSZA!!! Niedlugo tata dostanie zlota i wtedy bedzie
    > jazda :-))). Mam nadzieje, że będę miał ją jeszcze przed wyjazdem na
    wakacje
    > :-))).

    Jeshu - ales mnie ubawil ;-) Kolejny .... tym razem z AmExem ;-) aaaaaaa i
    tez ze zlota wkrotce.

    Szkoda, że tak mało obsługuje AE :-(((.

    Nie przesadzaj - az tak zle nie jest.

    Za to wszyscy sprzedawcy
    > skaczą wokół ciebie gdy wyjmujesz AE :-))). Na wakacje najlepsza jest
    > American Express. VISA przy AE to jak "maluch" przy BMW.

    Prawde mowiac nie zauwazylem zeby ktos przy mnie skakal jak place AmExem -
    kasjera "wisi i powiewa" czym placisz.

    --
    JaKi (zdegustowany rozpuszczeniem niektorych mlodych osob)