  • Data: 2002-07-06 09:19:11
    Temat: Re: Karta na wakacje
    Od: Krasnal <r...@u...com> szukaj wiadomości tego autora

    > wydaje:
    > - dolarowa nazywana walutowa debetowa (visa classic walutowa)

    Tandeta. Ja nie używam debetowych kart. Używam teraz American Express z LG
    Petro Banku. JEST NAJLEPSZA!!! Niedlugo tata dostanie zlota i wtedy bedzie
    jazda :-))). Mam nadzieje, że będę miał ją jeszcze przed wyjazdem na wakacje
    :-))). Szkoda, że tak mało obsługuje AE :-(((. Za to wszyscy sprzedawcy
    skaczą wokół ciebie gdy wyjmujesz AE :-))). Na wakacje najlepsza jest
    American Express. VISA przy AE to jak "maluch" przy BMW.

    pozdr.