  • Data: 2004-07-30 14:58:58
    Temat: Re: Karta kredytowa mBanku - na co uwazac?
    Od: "XxXxX" <e...@n...dziala> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krab" <k...@k...pl_____> napisał w wiadomości
    news:cedinv$clj$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Allegro" <e...@n...dziala> napisał w wiadomości
    > to skoro wiesz, to zrezygnuj z tej kk - bo to jest w sumie nieoplacalna
    > inwestycja, (przynajmniej vc za 70 zl)
    > debet w koncie na 4ooo zl - kosztuje cie 40 zl i oprocentowanie na
    > poziomie 12-13 %
    > niesplacnie kk (poza roczna oplata 70 zl, lub 30 jesli ve) powoduje
    > oprocentowanie od 19% wzwyz
    > Sens kredytowki jest tylko wowczas, gdy potrzebuje si karty wypuklej oraz
    > jesli splaca sie zadluzenie w terminie, w kazdym innym wypadku - polecam
    > debet w koncie
> [...]

    Tutaj nie mialem na mysli korzystania z karty kredytowej jako zapozyczenie
    pieniedzy na dluzszy okres. W chwili obecnej mam drobny problem z kredytem
    odnawialnym, a moze sie zdarzyc ze bede potrzebowal pewnej kwoty (ok 4000
    wlasnie - czyli jakies 80% limitu KK) na kilka miesiecy. Zdaje sobie sprawe
    ze nie jest to zbytnio oplacalne, ale pytajac o to mialem na mysli jakies
    przykladowe wyliczenia - czyli bierzesz 4000 po pol roku placisz bankowi XXX
    zł. Tak, wiem. Mozna to wyliczyc z oprocentowania, ale nie mam pojecia czy
    nie sa doliczane jakies oplaty etc (wbrew pozorom TOiP niewiele mowi w tym
    temacie)

    --
    Pozdrowienia