  • 1. Data: 2002-05-21 07:37:19
    Temat: Karta kredytowa Cetelem-Carrefour
    Od: "Leszek Jan Ostrowski" <l...@k...pl>

    Czy ktoś z was posiada coś takiego? Proszę o podzielenie się doświadczeniami
    z używania tego produktu.

    LJO

  • 2. Data: 2002-05-22 11:35:12
    Temat: Re: Karta kredytowa Cetelem-Carrefour
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Użytkownik "Leszek Jan Ostrowski" <l...@k...pl> napisał :
    > Czy ktoś z was posiada coś takiego? Proszę o podzielenie się
    doświadczeniami
    > z używania tego produktu.

    Uzywalem w zeszlym roku. Kosztowalo toto 12 zl/rok, spata calego zadluzenia
    w czasie 20 dni od daty wyciagu nie powodowala naliczenia odsetek.
    Opcjonalne ubezpieczenie kredytu, odpowiedzialnosc od chwili zastrzezenia.
    Karta dosc bezpieczna - w momencie transakcji sprawdzaja dowod osob. W sumie
    produkt OK o ile robisz zakupy (prawie) wylacznie w Carrefour, jezeli nie -
    lepiej postarac sie np. o jajecznice (VC Lukasa)

    Pzdr,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 3. Data: 2002-05-22 13:21:15
    Od: "Piotr Piotrowski" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Michal Zapalowski" <n...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
    nie -
    > lepiej postarac sie np. o jajecznice (VC Lukasa)

    A jaka jest zaleta tej karty, przy zalozeniu ze wieksze zakupy robie tylko w
    Carrefour (bo to prawda ;) bo nie bardzo wiem czy sie o nia ubiegac, mam i
    VC Citi i BZWBK wiec raczej kolejny plastik niepotzrebny. No chyba ze daja
    jakies rabaty na produkty?

    PP

  • 4. Data: 2002-05-22 15:44:23
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Użytkownik "Piotr Piotrowski" <p...@p...pl> napisał:
    > A jaka jest zaleta tej karty, [...]

    Jezeli masz normalna karte kredytowa z grace periodem - to zadna.

    > No chyba ze daja jakies rabaty na produkty?

    O ile mnie pamiec nie myli, incydentalnie trafialy sie okazje w stylu
    bezodsetkowego kredytu na pralke na 10 m-cy itp, ale nie bylo
    tego zbyt duzo. Juz wiecej takich okazji dawala Geant Galia...

    Pzdr,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 5. Data: 2002-05-22 17:44:56
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Piotr Piotrowski <p...@p...pl> wrote:

> [...]
    > VC Citi i BZWBK wiec raczej kolejny plastik niepotzrebny. No chyba ze daja

    Nie, nic z tych rzeczy.

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 6. Data: 2002-05-23 05:44:25
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>

    "Piotr Piotrowski" <p...@p...pl>
> [...]
    > VC Citi i BZWBK wiec raczej kolejny plastik niepotzrebny. No chyba ze daja

    We Wrocławiu jest osobna kasa dla osób płacących kartą Carrefour ;]

    --
    Pozdrawiam,
    Washko >>pacta sunt servanda<<