  • 11. Data: 2004-05-22 14:12:52
    Temat: Re: Karta Visa Electron - problemy z platnościa przez Internet
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik Marcin Nowakowski napisał:

    > Znam co najmniej trzy elektronki, którymi można płacić w necie :>

    Nie chciałem już gościowi mieszać. :-)

  • 12. Data: 2004-05-23 10:52:52
    Od: mamiku <m...@w...pl>

    Aha, rozumiem. To była Karta debetowa z Kredyt Banku. o tym, że nie
    można nią płacić, dowiedziałem sie pod numerem 0800801801. Tak karta nie
    ma security code (karta Visa Electron), który był potrzebny do
    rezerwacji biletu lotniczego przez Internet.
    Bilet zarezerwowaliśmy kartą kredytową Visa Classic, która ma 3 cyfrowy
    security code.

    Nie sprzeczam się, czy można czy nie płacić przez Internet Kartą Visa
    Electron, bo jestem z tego zielony, do czego sie otwarcie przyznaję.
    Przyznam też, że po tym , co pisaliście wyżej, juz sam nie wiem, o co w
    tym chodzi.