    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 23 Oct 2020 06:38:10 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Karta LOT gratis
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 23 października 2020 14:32:28 UTC+2 użytkownik Mac Ka napisał:
> [...]
    z opłaty za wydanie, a za pierwszy rok ew. pobiorą z dołu, jak się nie spełni
    warunków?

    ubezpieczenia - taka informacja zawsze się przydaje ew. klientom, inaczej zaczyna to
    trącić spamem niestety.

    > Jak masz potrzebe to sprawdz sobie warunki. Ja nie jestem infolinia.

    "Niech panienka nie będzie obrażalska (w oryginale: ordynarna)".

    > Informacja sie dziele, bo sam szukalem czegos co zastapi karte mBanku, za ktora
    zostala wprowadzona bezwzgledna oplata. Zwłaszcza, ze nie mam jej opublikowanej na
    oficjalnej stronie DC.

    Hmm, o którą kartę mBąka chodzi? miles&more (ew. premium)? Czy "czarną"?
    miles&more, OIDP, nie miały chyba żadnych dodatków typu ubezpieczenie czy priority
    pass - jedynie dawały mile premiowe za "zwykłe" zakupy (no chyba ze premium miały coś
    dodane).

    Więc karty z jakimi dodatkami szukasz?
    Rozejrzyj się w:
    1) santander:
    - KK mc world - ubezpieczenie podróży zagranicznej
    - KK visa platinum - ubezpieczenie podróży zagranicznej, assistance (lekarz + np.
    hydraulik), zakupów + 4 darmowe wejścia priority pass w roku.

    Ubezpieczenia podróżne z warunkami aktywacji, ale bardzo łatwymi do spełnienia.

    Karty bezpłatne przez pierwszy rok za 10 transakcji w ciągu 3 miesięcy (karty wydane
    do 30.11 - już miałem napisać 31.11 - tego dnia urodził się Jan Himilsbach ;), potem
    bezpłatne za 10 transakcji w miesiącu, liczą się też transakcje bezwarunkowo
    darmowymi kartami dodatkowymi oraz "mobilnymi".

    mc world dostanie każdy z etatem.
    visa platinum wymaga udokumentowanego dochodu 10k/mc - lub można ją dostać z oferty
    "na klik" - ale minimalny limit to zawsze 10k (niski jak na platynę).
    Jakiś czas temu w santanderze tak było, że oferta "na klik" do 4k pojawiała się
    każdemu, kto założył sobie "konto jakie chce" - można jeszcze spróbować, konta do
    końca listopada bezwarunkowo bezpłatne.

    2) millennium
    - KK gold lub platinum (dla platinum minimalny limit 20k) - ubezpieczenia podróży
    zagranicznej i assistance (ale lekarz tylko w razie wypadku).
    Podróżne też z warunkiem aktywacji, ale minimalnym - zakup za granicą (liczy się też
    w sklepie "bezcłowym" na lotnisku).

    Karty bezpłatne za 5 transakcji/mc, dodatkowe też wymagają 5 transakcji/mc.

    > Co do spamu to faktycznie z grupy, ktora byla merytoryczna niektorzy zrobili
    smietnik z wisienkami i innymi owocami tudzież warzywami. Dlatego kiedys zagladalem
    tu codziennie, a teraz raz na kilka tygodni zeby przejrzeć naglowki.

    "you're doing it wrong" - nagłówki nie odpowiadają zawartości.
    A wisienek niestety już prawie nie ma :(

    samolocie - podobno piloci muszą teraz wcześniej przychodzić do samolotu, bo boarding
    jest tak krótki, że nie zdążają w tym czasie z robotą papierkową, jaką muszą wykonać
    przed startem ;) bez ograniczeń/warunków?

    > To chyba juz nie na ta grupe.

    Jak coś dotyczy bonusów do karty to jak najbardziej ta grupa.