    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 23 Oct 2020 05:32:24 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Karta LOT gratis
    From: Mac Ka <m...@i...pl>

    piątek, 23 października 2020 o 14:04:36 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):
    > A ta karta oprócz opłaty rocznej ma jakąś opłatę miesięczną?
    > I czy na pewno jest to zwolnienie z opłaty za pierwszy rok, a nie np. zwolnienie z
    opłaty za wydanie, a za pierwszy rok ew. pobiorą z dołu, jak się nie spełni warunków?

    > ZTCP to te karty mają jakieś warunki wydatków, żeby można było skorzystać z
    ubezpieczenia - taka informacja zawsze się przydaje ew. klientom, inaczej zaczyna to
    trącić spamem niestety.

    Jak masz potrzebe to sprawdz sobie warunki. Ja nie jestem infolinia.
    Informacja sie dziele, bo sam szukalem czegos co zastapi karte mBanku, za ktora
    zostala wprowadzona bezwzgledna oplata. Zwłaszcza, ze nie mam jej opublikowanej na
    oficjalnej stronie DC.

    Co do spamu to faktycznie z grupy, ktora byla merytoryczna niektorzy zrobili smietnik
    z wisienkami i innymi owocami tudzież warzywami. Dlatego kiedys zagladalem tu
    codziennie, a teraz raz na kilka tygodni zeby przejrzeć naglowki.

    > Saloniki/fast track (heh, rzeczywiście, po co komu fast track przy pustym samolocie
    - podobno piloci muszą teraz wcześniej przychodzić do samolotu, bo boarding jest tak
    krótki, że nie zdążają w tym czasie z robotą papierkową, jaką muszą wykonać przed
    startem ;) bez ograniczeń/warunków?

    To chyba juz nie na ta grupe.

    MK