  • Data: 2006-07-03 18:29:07
    Temat: Re: Karta Kredytowa (zapewne koolejny raz...)
    Od: Michal <s...@j...be> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Jul 2006 15:40:55 GMT, Bohdan 'Nexus' Horst wrote:

    > a co z punktem 5.2 w rozdziale 6 regulaminu kart ?
    >
    > Roz.6. Ochrona Karty i zakres odpowiedzialności:
    > [...]
    > 5. Bank nie odpowiada, bez względu na kwotę, za Transakcje:
    > [...]
    > 2) zrealizowane na odległość bez fizycznego przedstawiania Karty, w
    > tym w szczególności za pośrednictwem telefonu, Internetu lub
    > poczty
    >

    > kiedy to zostanie zmienione ?

    Ale taki zapis ma nie tylko Raiffeisen - ostatnio sprawdzałem jak to
    wygląda w Multibanku, BZ WBK i Millennium i w każdym z nich w regulaminie
    był identyczny punkt. Czy to nie oznacza, że inne banki też tak traktują
    reklamacje transakcji zdalnych (a jedynie Rajfi ma pecha i jest o nim w tym
    kontekście głośno)?