  • 1. Data: 2008-07-16 08:19:23
    Temat: Kantor - płatność kartą
    Od: " " <b...@g...pl>

    Witam,

    w którym kantorze w 3mieście mogę zapłacić kartą za kupowaną walutę (idealnie
    w Gdyni)?

  • 2. Data: 2008-07-16 08:23:27
    Temat: Re: Kantor - płatność kartą
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > w którym kantorze w 3mieście mogę zapłacić kartą za kupowaną walutę
    > (idealnie
    > w Gdyni)?

    he he
    kartą za walutę? nie ma takiej opcji

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-07-16 08:25:27
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > he he
    > kartą za walutę? nie ma takiej opcji

    W zasadzie czemu nie, po doliczeniu prowizji.

    marekz

  • 4. Data: 2008-07-16 08:37:14
    Od: Imka <s...@g...pl>

    In <news:g5kb5v$1bk6$1@opal.icpnet.pl> RobertS wrote:

    > he he
    > kartą za walutę? nie ma takiej opcji

    W Arkadii w DC jest. A przynajmniej była miesiąc temu ;)

    --
    "Mafia zostaje zastrzelona przez człowieka z tortu urodzinowego" -
    wikipedia.pl

  • 5. Data: 2008-07-16 15:58:43
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:1lck038kwb5ws$.1332c38cywo0c.dlg@40tude.net, *Imka* wrote:

    > W Arkadii w DC jest. A przynajmniej była miesiąc temu ;)

    A nie byla to przypadkiem transakcja gotowkowa?
    Czyli jak wyjecie kasy z bankomatu.
    Tak jak na poczcie mozna "placic" karta.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 6. Data: 2008-08-05 14:29:40
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Dałem się naciąć - panienki z okienka zapewniały prawie ze łzami w oczach, że
    bezprowizyjnie ;-))
    JaC

    -----