    From: Szymon <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kantor Idea Banku
    Date: Mon, 12 Feb 2018 20:32:57 +0100

    W dniu 2018-02-12 o 13:57, Glaukon pisze:

    > To jest chwilowa promocja. Alior widzi, ze konkurencja mu
    > odjezdza. Standardowo jest 2,7 grosza.

    Promocja FERIE czy jakoś tak jest chwilowa, ale gdy wymieniasz trochę
    więcej to Alior daje niższy spread na stałe. Kilka lat temu mi
    zaproponowali. 1,55 gr na USD/PLN i 1,92 EUR/PLN. 1,7 dla CHF/PLN.
    Standardowe w kolejności to 2,37/2,92/2,58.

    > Alior nie jest jakis zly, ale afirmowac tez nie ma czego. Dobrze kombinuja
    > z tym 1,6 grosza spreadu, moze klienci wroca.

    Od kilku lat mam mniejszy spread i pewnie nie jestem jedynym. Natomiast
    w żadnej mierze nie afirmuję - gdyby Idea dała niżej - pewnie bym
    przeskoczył (aczkolwiek dość istotną kwestią dla mnie jest także obsługa
    gotówkowa lub darmowe przelewy).
    Ciekawostka: Na RUB/PLN mam spread taki sam jak standardowy.

    --
    Pozdrawiam