  • Data: 2018-02-12 13:57:33
    Temat: Re: Kantor Idea Banku
    Od: Glaukon <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    To jest chwilowa promocja. Alior widzi, ze konkurencja mu
    odjezdza. Standardowo jest 2,7 grosza.

    > Tak, dość dużo. Dlatego mam bodaj 30% niższy spread w Aliorze niż podany
    > na ich stronie.

    Chwyt reklamowy. Spread nizszy o 30% wcale nie oznacza obnizenia kosztow wymiany o
    30%, a mniej wiecej okolo 15%. Poza tym obnizaja, bo
    maja z czego. Kiedys korzystalem z kantoru tradycyjnego na miescie,
    gdzie byl spread 1 grosz i tam obnizek jakos nie proponowali.

    Alior nie jest jakis zly, ale afirmowac tez nie ma czego. Dobrze kombinuja
    z tym 1,6 grosza spreadu, moze klienci wroca.