  • Data: 2018-02-11 19:39:37
    Temat: Re: Kantor Idea Banku
    Od: Szymon <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-02-11 o 19:11, Kris pisze:

    > Dużo wymienaisz miesięcznie że ok 0,5 grosza ma jakieś znaczenie?

    Tak, dość dużo. Dlatego mam bodaj 30% niższy spread w Aliorze niż podany
    na ich stronie. W sumie teraz jest promocja i chyba każdy (bez względu
    na ilość) może mieć podobnie obniżony.

    Plus Aliora to możliwość wpłaty/wypłaty gotówkowej w oddziale (choć nie
    każdym) i darmowe przelewy do/z najpopularniejszych kantorów (np.
    Cinkciarz obsługuje Aliora, ale nie Ideę).

    W sumie najciekawszą ofertę ma Cinkciarz (transakcje społecznościowe,
    spread zazwyczaj poniżej 1 gr.), ale tu brak gwarancji BFG doskwiera -
    szczególnie przy większych kwotach. Sądziłem, że Idea - znana z niezłych
    lokat, interesujących nowinek (hub, mobilny wpłatomat itd.) - może
    zaproponować ciekawy spread, a w przyszłości może i obsługę gotówkową.
    Dziwiło mnie trochę to ukrywanie kursów - zazwyczaj w kantorach bez
    uruchomienia usługi można zobaczyć, jakie są spready.

    --
    Pozdrawiam