  • 21. Data: 2002-03-15 11:34:57
    Temat: Re: KREDYT W INTELIGO!!!
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message news:a6sko6$bo9$1@news.tpi.pl...

    > No, jak to...
    > chcesz dostać 2500 kredytu na 3 m-ce [rata miesieczna 958 zl]. Dostalesz
    > 2762 zl [2500 + 10,5% prowizji]. Mi wyszlo tak

    Gdzie znalazłeś informacje o pobieraniu prowizji 10,5 % ?
    Ja jakoś nie mogę się tego doszukać ?

    Kamil
    c...@h...pl

  • 22. Data: 2002-03-15 11:44:24
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "camokiller" <c...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Gdzie znalazłeś informacje o pobieraniu prowizji 10,5 % ?
    > Ja jakoś nie mogę się tego doszukać ?

    http://www.inteligo.pl/kredyt/kalkulator.html

    Zerknij na pola

    Kwota kredytu

    Kwota kredytu do wypłaty

    W kazdym przypadku kwota kredytu jesy wyzsza o 10,5% niz Kwota kredytu do
    wypłaty

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 23. Data: 2002-03-15 11:56:20
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message news:a6smq9$ei0$1@news.tpi.pl...

> [...]
    >
    > Kwota kredytu
    >
    > Kwota kredytu do wypłaty
    >
    > W kazdym przypadku kwota kredytu jesy wyzsza o 10,5% niz Kwota kredytu

    Nie no to przecież jest w stylu inteligo :))))
    Udało się komuś ściągnąć regulamin udzielania tego kredytu, bo mi jakiś
    błąd wywala ?

    Najbardziej rozbawiło mnie:
    http://www.inteligo.pl/pomoc/faq-kredyty.html

    38
    Dlaczego płacę miesięczną opłatę za obsługę kredytową?

    Opłata została wprowadzona, aby uprościć i ułatwić rozliczenia związane z
    dokonywaniem zmian w umowach kredytowych.

    ROTFEL :)))))

    Kamil
    c...@h...pl

  • 24. Data: 2002-03-15 12:13:04
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "camokiller"

    > Nie no to przecież jest w stylu inteligo :))))

    czyli kredyt dla inteligentnych ;-)

    > Udało się komuś ściągnąć regulamin udzielania tego kredytu, bo mi jakiś
    > błąd wywala ?

    pisalem o tym samym - brak, zero, pusta strona
    *** blad ***

  • 25. Data: 2002-03-15 12:17:33
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > do
    >
    > Nie no to przecież jest w stylu inteligo :))))

    Hehe... w tabelkach jeszt wyraznie napisane, ze to "kwota kredytu do
    wyplaty". O prowizji miesiecznej jeszcze wspominaja, ale o tej przy wyplacie
    kredytu nie znalazlem nic wiecej niz to w kalkulatorze. Coz, Inteligo juz od
    dawna pokazuje, ze jest niekonsekwentne, tzn. jest konsekwentne ale tylko w
    lupienie klientow ;).
    IMHO jezeli sie podaje oprocentowanie efektywne na rachunku to rowniez
    powinno sie pokazywac oprocentowanie efektywne kredytow [chocby nawet malymi
    literkami].

    BTW czy to sa te nowosci z ktorych byla tak zadowolona Rada Klientow
    Inteligo? ;)

    Maciej

  • 26. Data: 2002-03-15 12:18:29
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "camokiller" (.....)
    > 7424,975 = 6500 + 3*299,325 + 3*9
    > (przy ratach 2475zł do zapłacimy im 7425zł)
    (.......)
    > Jeżeli coś pokręciłem to niech mnie ktoś poprawi .

    MK to chyba lepiej rozgryzl - jest jeszcze jakas prowizja 10,5% na dzien
    dobry
    skoro wystepujesz o wiecej a do lapy dostajesz mniej
    *** blad ***

  • 27. Data: 2002-03-15 12:24:57
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > skoro wystepujesz o wiecej a do lapy dostajesz mniej

    W Inteligo wlasnie odwrotnie, chcesz dostac 2500 to umowe podpisujesz na
    2500 + 10,5% i od tej kwoty placisz odsetki + prowizja miesieczna. Chyba
    podobnie kiedys bylo w Citi, tzn. prowizja powiekszala wysokosc przyznanego
    kredytu.

    Maciej

  • 28. Data: 2002-03-15 13:37:50
    Od: <z...@p...onet.pl>

    Taki kredyt to lichwa :-)
    Wojtek

  • 29. Data: 2002-03-15 14:18:59
    Od: "Rafał" <r...@a...pl.NO.SPAM>

    >Hmmm - ktos cos moze poradzic jakis serwer dobry grup dyskusyjnych?

    proponuję PolNEWS:
    http://www.polnews.pl

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl