  • Data: 2003-08-05 07:02:07
    Temat: Re: KREDYT HIPOTECZNY???pytanie
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    .:TOMAS:. napisal/a:
    > witam,
    > zamierzam zaciagnac kredyt hipoteczny i zwiazku z tym mam nastepujace
    > pytanie:
    > czy kredyt zaciaga sie juz pod wybrane mieszkanie?

    zwykle tak, jednak możesz w niektórych bankach poprosić o promesę, tj.
    obietnicę, że przy danych założeniach, po spełnieniu pewnych warunków, taki
    kredyt jaki chcesz - otrzymasz.
    Np. zanim wpłacisz zadatek sprzedawcy, warto sprawdzić, czy nie ma na Ciebie
    haków w bazie niesolidnych dłużników Związku Banków Polskich (w "moim" banku
    Pani zrobiła to on-line ze swojego biurka), bo jeżeli się dowiesz o tym za
    późno to możesz nieźle umoczyć (przepadek zadatku).
    A trafić na czarną listę wbrew pozorom nie jest trudno i nie musi to wynikać
    ze złej woli.

    Zbiggy.