  • 1. Data: 2008-11-11 20:06:49
    Temat: KONTO Z LWEM Direct - Konto w ING
    Od: "Ferol" <f...@t...pl>

    Czy faktycznie wszystko jest bezpłatne czy jednak za coś się płaci np. po
    roku użytkownia (bo niestety nie znalazłem takiej informacji)?

  • 2. Data: 2008-11-11 20:26:08
    Temat: Re: KONTO Z LWEM Direct - Konto w ING
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Ferol" <f...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Czy faktycznie wszystko jest bezpłatne czy jednak za coś się płaci np. po
    > roku użytkownia (bo niestety nie znalazłem takiej informacji)?
    przelewy, konto bez karty - nic nie zapłaciłem

  • 3. Data: 2008-11-11 21:29:51
    Od: "Ferol" <f...@t...pl>

    A SA WOGOLE JAKIES OPLATY???

  • 4. Data: 2008-11-11 21:50:06
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    >A SA WOGOLE JAKIES OPLATY???

    Pełno. Sprawdź na stronie banku.

  • 5. Data: 2008-11-11 22:02:33
    Od: "Ferol" <f...@t...pl>

    PISALEM O TYM JUZ WCZESNIEJ. TOBIE DZIEKUJE JUZ ZA PORADY

    Użytkownik "corner" <c...@i...TOTEZpl> napisał w
    wiadomości news:gfcupq$e95$1@atlantis.news.neostrada.pl...

  • 6. Data: 2008-11-11 22:11:58
    Od: "K" <f...@g...pl>

    > PISALEM O TYM JUZ WCZESNIEJ. TOBIE DZIEKUJE JUZ ZA PORADY

    Nie krzycz.

  • 7. Data: 2008-11-11 23:23:45
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Ferol" <f...@t...pl> napisał w wiadomości
    >A SA WOGOLE JAKIES OPLATY???
    >

    > Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    jak już ci powiedziano, informacje znajdziesz na stronie banku
    nikt nie wie do czego chcesz używać konta,
    jeżeli tak jak ja tylko do przelewów to nie zaplacisz zupełnie nic

    by uniknąć niedomówień zawsze dzwonię na infolinkę

  • 8. Data: 2008-11-12 09:28:47
    Od: "zautor" <n...@g...pl>

    Ferol <f...@t...pl> napisał(a):

    > Czy faktycznie wszystko jest bezpłatne czy jednak za coś się płaci np. po
    > roku użytkownia (bo niestety nie znalazłem takiej informacji)?

    nie bierz karty debetowej, sposob ujecia jej w tabeli oplat to czyste
    oszustwo (wprowadza w blad , powinno byc 2 zl na miesiac / 0 zl* lub po
    prostu 2 zł * ), co miesiac przez trzy lata bedziesz musial wydac conajmniej
    100 zl by nie placic za nia.

  • 9. Data: 2008-11-12 16:19:59
    Od: "Ferol" <f...@t...pl>

    bardzo dziękuje za informacje, które są naprawdę cenne

    Użytkownik "zautor" <n...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:gfe7kf$vk$1@inews.gazeta.pl...

  • 10. Data: 2008-11-12 16:21:21
    Od: "Ferol" <f...@t...pl>

    mogą być być podane w sposób nieuczciwy lub wręcz jako informacja
    wprowadzająca w błąd!!!