  • Data: 2004-12-07 23:31:32
    Temat: Re: KK za darmo, gdzie?
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Natomiast w tytule jest zasadniczy błąd... Zapamiętaj sobie raz na zawsze,
    > że w biznesie nie ma nic za darmo. A jak Ci jakiś bank chce dać coś za
    > darmo to 100 razy obejrzyj to ze wszystkich stron i w końcu jak nic
    > podejrzanego nie znajdziesz to i tak tego nie bierz. Oni zawsze chcę
    > skroić Ci dupsko.

    No już bez przesady :^) To że nie ma nic za darmo, to oczywisty truizm, ale
    w biznesie jest jeszcze coś takiego jak marża, a ta rózne firmy (tu banki)
    może zadowalać na różnym poziomie. Szczególnie pani konkurencja korzystnie
    wpływa na urealnienie wymagań dotyczących poziomu marży.
    Dla przykładu przy wspomnianym BPH, przy wznawianiu karty bank daje jasno do
    zrozumienia na czym wypracowuje swoją marżę - robisz obroty, od transakcji
    mają prowizję, nie musisz ponosić opłat za wznowienie. IMHO jest to nawet
    fair. Chociaż z drugiej strony o ile dobrze zrozumiałem opis tej karty każą
    sobie płacić za dostęp do jej rachunku przez net, a to powoduje że dla kogoś
    kto nie ma u nich konta nie jest to juz taki super biznes.

    Miłego dnia
    Tomek