    From: A.L. <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK z dobrymi przelicznikami na zakupy w USA
    Date: Mon, 01 Jul 2013 12:48:49 -0500

    On Mon, 01 Jul 2013 12:24:18 -0500, witek
    <w...@g...pl.invalid> wrote:

    >mam

    >co ma dochod to historii kredytowej. tego tam nie ma.

    Wiesz co?... Nie opwowiadaj dyrdymolow. Wypelniales keidys aplikacje o
    karte kredytowa? Widac nie. To postaraj sie o taka i przeczytaj.

    A dochodu w historii kredytowej nie ma. Ale pierwsza zrecz ktora
    sparwdza to historia kredytowa

    >bez problemu mozna dostac karte kredytowa wysylajac czy to wyciag z
    >konta, czy to paycheck cyz tez W-2.

    Od KOGO?...

    >najlatwiej dostaniesz karte w banku, w ktorym masz konto, a potem juz
    >samo leci. Dwa trzy lata uzywania karty buduje juz wystarczajcą
    >historie, zeby dostac nastepna. Limit na pewno nie bedzie wiekszy niz
    >300 dolarow na poczatek, co nie znaczy, ze potem nie urosnie.

    No wlasnie. Dwa - trzy lata.

    >w historii kredytowej nie ma sladu po tym ile splacasz.

    Czy ty widziales kiedys swoj credit record, na przykald z Experian?
    Wiec popatrz, a potem pogadamy

    >jest tylko to co na miesiecznym wyciagu, czyli ilosc wykorzystanego kredytu.
    >Mozesz uzywac karty do woli, byleby tuz przed terminem wygenerowania
    >wyciagu splacic calosc lub zostawic nie wiecej jak 10% limitu, zeby
    >widac, ze karty uzywasz ale nie jestes bez kasy, ze 99% limitu masz
    >wykorzystane, po wygenerowaniu wyciagu splacasz pzoostale 10% tak zeby
    >nie zaplacic odsetek. Potem mozesz szalec znowu az do tuz przed koncem
    >okresu rozliczeniowego kiedy to splacasz karte do poziomu 10% limitu
    >kredytowego.

    Ty mnie chceesz pouczac jak korzystac z karty kredytowej czy kogos
    innego?

    >Splacanie karty po troche jest bez sensu, bo tylko odsetki niepotrzebnie
    >placisz a psujesz sobie historie wysokim limitem wkorzystanej karty.
    >
    >jesli cos na raty to na pewno nie karta kredytowa. bo to jest kredyt
    >oborotwy na historii pokazujacy sie jako revolving.
    >
    >musisz kupic na raty cos co nie idzie przez karte kredytowa i na
    >historii kredytowej pojawi sie jako "instalment".
    >najlepiej samochod. ostatnio bardzo chetnie rozdawali za darmo.

    Samochody rozdawali za darmo?

    >I wowczas splacasz to regularnie ratami.

    Czy uwazasz ze jak kupisz samochod na raty to nei pojawi sie na credit
    record? I splacanie sie nie pojawi? I czy uwazasz ze kredyt na
    samochod nie jest oprocentowany?

    >A jak juz bardzo chcesz utopic troche kasy w odsetkach to wez jakas
    >pozyczke nawet na niewielka kwote i splacaj regularnie. jest tych firm

    Pzrepraszam ze sie denerwuje, ale pieprzysz jak potluczony

    A.L.