  • Data: 2008-02-17 00:09:13
    Temat: Re: KK wyplata gotowki odsetki
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "max" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:fp7t1j$c60$1@inews.gazeta.pl...

    > kase mialem w sobote i niedziele oddalem w poniedzialek 0 odsetek
    > za dwa dni to norma?
    > KK wyplata z kazdego bankomatu w PL to 1zl + odsetki ale jak widze
    > za dwa dni nic nie naliczyli a nawet gdyby to i tak bardzo tanio

    Tego rodzaju zjawisko wystąpi dla wszystkich kart, dla których w regulaminie
    jest zapisane, że liczy się data rozliczenia transakcji przez bank, a nie
    data jej wykonania (szczególnie wdzięczne do wykorzystania są tutaj
    wszelkiego rodzaju długie weekendy). Do niedawna analogiczny mechanizm
    działał w przypadku kart Raiffeisen, ale poprawili to około pół roku temu.
    Wcześniej wykorzystywałem także ten mechanizm w Nordei, ale nie zaglądałem
    do ich regulaminów czy tam by to jeszcze zadziałało.

    Rzeczywiście w przypadku Eurobanku cena wypłaty z bankomatu jest
    "niepobijalna", poza szczególnymi przypadkami typu promocja Raiffeisen "0 zł
    za wypłatę z bankomatu".

    marekz