  • Data: 2008-02-18 09:38:18
    Temat: Re: KK wyplata gotowki odsetki
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:fpahj2$ssr$1@inews.gazeta.pl...

    > "Stają się oprocentowane" tzn. masz na myśli, że nie są spłacane w GP?

    Tak.

    > No a poza tym ta karta nie jest tania - 54 PLN/rok przy 25% dla wszystkich
    > transakcji to jest sporo więcej niż 0/15 PLN/rok i 19,9% dla
    > gotówkowych/15,9% dla bezgotówkowych w Eurobanku.

    Zależy od limitu, dla limitów po 2-5k to 54 zł rocznie może miec jakieś tam
    znaczenie (choć nawet dla 2000 zł to tylko niecałe 3% efektywnie rocznie),
    dla wyższych już nie bardzo.

    Postawiłem dawniej tezę, że bank wydaje tylko karty z niskimi limitami, ale
    3 miesiące później sam jej zaprzeczyłem.

    marekz