  • 41. Data: 2002-02-15 13:10:55
    Temat: Re: KK - user guide ;)
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Feb 15, 2002 at 02:00:20PM +0100, Grzegorz wrote:

    > Powiem krótko- "nie jara mnie to".
    > Tak jak bawią mnie posty opisujące ludzi płacących kk citi i robiących wazną
    > minę w stylu "kim to ja nie jestem).

    Mam citi, ale _nigdy_ tak nie myslalem. Jak chce szpanowac to wyciagam
    DC ;-))

    > Mój lukasik jeszcze nigdy mnie nie zawiódł (no może raz jak przekroczyłem
    > niechcący limicik i nie chciał dać autoryzacji :-))

    No, to tutaj pochwale citka bo nawet to mu sie nie zdarzylo.

    > To wszystko :-))- świadomie rezygnując z kk citi oszczedzam kupę pieniędzy
    > miesięcznie :-))

    A to IMHO bzdura - oszczedzasz najwyzej 6.5. Czy to jest 'kupa'? Ja
    bym powiedzial ze to sa dwie buteli coli ;-) Mi sie bardziej podoba
    odpowiedzialnosc do 100zl, choc tez wole tego w praktyce nie sprawdzac ;-)

    A swoja droga ile kosztuje karta lukasa?

    --

    --w

  • 42. Data: 2002-02-15 14:54:26
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Mam citi, ale _nigdy_ tak nie myslalem. Jak chce szpanowac to wyciagam
    > DC ;-))

    A Ty...Ty... snobie ;-)
    Ktoś kiedyś opisywał jak to facet wyciągając kartę mówił " ja będę płacił
    kartą- kartą citibanku" (jakbym był kasjerką, to bym się popłakał:))

    > No, to tutaj pochwale citka bo nawet to mu sie nie zdarzylo.

    Chwalisz siebie co ?
    Bo po przekroczeniu limitu to na tej stacji też bys nie zapłacił :-))

    > A to IMHO bzdura - oszczedzasz najwyzej 6.5. Czy to jest 'kupa'? Ja
    > bym powiedzial ze to sa dwie buteli coli ;-) Mi sie bardziej podoba
    > odpowiedzialnosc do 100zl, choc tez wole tego w praktyce nie sprawdzac ;-)

    No dobra dla niektórych kupa, a dla niektórych co innego ;-))

    > A swoja droga ile kosztuje karta lukasa?

    A wiesz, że nie pamiętam - dostałem ją w promocji :-)))
    Ale niech spojrzę- wydanie 59, a wznowienie 39 zł, co oznacza, że
    oszczędziłem na starcie 59zł :-)), które zreszta niedługo będę musiał
    zainwestować w Shella ;-))
    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 43. Data: 2002-02-15 16:37:03
    Od: Wojciech Kus <w...@c...waw.pl>

    Grzegorz <g...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > Ale niech spojrzę- wydanie 59, a wznowienie 39 zł, co oznacza, że
    > oszczędziłem na starcie 59zł :-)), które zreszta niedługo będę musiał

    Ech... gdyby tylko do tego Shella nie trzeba było mieć konta u Żubra...

    Wojtek
    --
    |___ Wojciech "Gooch" Kus ______ email: w...@c...waw.pl ___|
    |__ Nieustraszony Lowca Dzwiekow (w stanie chwilowego spoczynku ;-> ) __|

  • 44. Data: 2002-02-15 19:38:45
    Od: "Cezary Farynowski" <c...@i...pl>

    "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> wrote:

    > Bede meldowal jak rozwija sie sytuacja.

    Wyrazy współczucia. Znowu się dowiesz, że jesteś obywatelem drugiej
    kategorii. Te zaświadczenia, zusy , podatki....
    Droga przez mękę.

    CEZ

  • 45. Data: 2002-02-15 20:12:32
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Wyrazy współczucia. Znowu się dowiesz, że jesteś obywatelem drugiej
    > kategorii. Te zaświadczenia, zusy , podatki.... Droga przez mękę.

    "Te zaswiadczenia" mam pod reka.

    A co do banku to jestem dobrej mysli :)

    --
    studio QbA Jakub Jewuła
    skanowanie filmów do 6x9cm - http://www.skanowanie.com.pl

  • 46. Data: 2002-02-16 10:16:58
    Od: "TT" <p...@k...net.pl>

    > Mialem ochote na KK Lukasa, ale rentierom nie wydaja...

    Idz, ja dostalem - bez etatu, wolny zawód - kasa na lokatach w Lukasie i
    e-konto pro.
    Bez problemów.

  • 47. Data: 2002-02-16 10:46:21
    Od: "Piotrek" <piotrcz@NOSPAM_box43.gnet.pl>

    On Fri, 15 Feb 2002 20:38:45 +0100, "Cezary Farynowski" wrote:

    > Wyrazy wspó?czucia. Znowu si? dowiesz, ?e jeste? obywatelem drugiej
    > kategorii. Te za?wiadczenia, zusy , podatki....
    > Droga przez m?k?.

    Mialem ochote na KK Lukasa, ale rentierom nie wydaja... W Citi mam ok
    10x mniej kasy niz w lukasie i sami zaproponowali mi karte bez zadnych
    dodatkowych formalnosci i wysokim limitem. Jeszcze sprobuje porozmawiac
    w Lukasie, a jak sie nie uda to zdecyduje sie na Citi.

    Pozdrawiam, Piotrek.

  • 48. Data: 2002-02-16 17:24:26
    Od: "Dobek" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No to dlatego, że drogie- to w ostatnim czasie przewazyło za tym, żebym
    > jednak zwiększył limit na Lukasie niż wystapił o nową kartę Citi.
    > Grzegorz
    > PS
    > Dla mnie Citi to jeden wielki szajs i do tego działający w zakładach pracy
    > jak amway :-)

    Nie chce sie spierac na sile, ale dla Ciebie chyba najwieksza wada tej karty
    jest jej wystawca? nie myle sie, prawda?

  • 49. Data: 2002-02-16 19:13:49
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Nie chce sie spierac na sile, ale dla Ciebie chyba najwieksza wada tej
    karty
    > jest jej wystawca? nie myle sie, prawda?

    I tak i nie :-)
    Tak, bo staram się czytać to i owo (toip i pbb), a nie bo prestiż :-)) i
    znajomość banku za granicą :-)
    Tylko, że kartę na zagranicę to ja już prawie mam i to lepszą niż visa, a
    poza tym jest tak jak już napisałem.
    Grzegorz

  • 50. Data: 2002-02-17 07:20:01
    Od: "Dobek" <d...@p...onet.pl>