  • 11. Data: 2006-12-11 10:11:46
    Temat: Re: KK mBanku i naliczanie odsetek
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    RobertS <r...@x...pl> writes:

    > nie pamietam jak jest w mBanku, ale w wiekszosci jak nie splacisz
    > calego zadluzenia na kk to odsetki i tak policza od calosci wiec nie
    > ma sensu splacac czesci; albo 5% albo calosc

    Alez jest sens, odsetki beda naliczone - ale jednak mniejsze (za okres
    po splacie czesci).
    --
    Krzysztof Halasa

  • 12. Data: 2006-12-11 10:14:14
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "darnok" <d...@a...spam.ch> writes:

    > To ze zwykle splacajac wszystko w terminie bank nie nalicza ci zadnych
    > odsetek jest jego dobra wola i wspanialomyslnym anulowaniem odsetek w
    > podziece za terminowa splate calosci.

    To jest akurat wywiazaniem sie przez bank z umowy, ktora - gdyby nie
    miala takiego punktu - nie zostalaby podpisana przez zapewne wiekszosc
    klientow.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 13. Data: 2006-12-11 10:37:23
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Alez jest sens, odsetki beda naliczone - ale jednak mniejsze (za okres
    > po splacie czesci).

    moze w mBanku tak jest, ale w niektorych bankach pomylisz sie o 1 gr i
    nalicza odsetki od calosci, kiedys mialem taki przypadek w bzwbk
    zamiast koncowki 74gr splacilem 47gr i od razu kilkadziesiat zlotych
    odsetek mi naliczyli, zlozylem reklamacje i mi podarowali ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2006-12-11 10:40:47
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    RobertS <r...@x...pl> writes:

> [...]
    > zamiast koncowki 74gr splacilem 47gr i od razu kilkadziesiat zlotych
    > odsetek mi naliczyli, zlozylem reklamacje i mi podarowali ;-)

    Nie mam karty mBanku, ale domyslam sie ze zrobia tak jak w innych
    bankach - nalicza odsetki od "calosci" za czas, kiedy zadluzenie bylo
    "calkowite", i mniejsze odsetki za czas po splacie czesci.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 15. Data: 2006-12-11 10:45:28
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    RobertS napisał(a):
> [...]
    > zamiast koncowki 74gr splacilem 47gr i od razu kilkadziesiat zlotych
    > odsetek mi naliczyli, zlozylem reklamacje i mi podarowali ;-)

    Dlaczego nie korzystałeś z automatycznej spłaty?

  • 16. Data: 2006-12-11 11:00:23
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Dlaczego nie korzystałeś z automatycznej spłaty?

    bo mialem tam tylko kk i splacalem ja przelewem z innego banku

    i w wiekszosci bankow jest tak, ze jak nie splacisz 100% zadluzenia, to
    odsetki policza od calosci...wiec nie oplaca sie splacac np. polowy

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 17. Data: 2006-12-11 11:05:56
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    RobertS <r...@x...pl> writes:

    > i w wiekszosci bankow jest tak, ze jak nie splacisz 100% zadluzenia,
    > to odsetki policza od calosci...wiec nie oplaca sie splacac np. polowy

    Oplaca, bo za okres PO SPLACIE odsetki sa naliczane tylko od tego, co
    nie zostalo splacone.

    MJ

  • 18. Data: 2006-12-11 13:06:33
    Od: "Piterson" <Piotrek>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
    > bo mialem tam tylko kk i splacalem ja przelewem z innego banku
    [...]

    No wlasnie, troche odskocze od tematu. Czy jest mozliwosc splaty KK mBanku
    przelewem bezposrednio z innego banku? Chyba wszystkie banki tak dzialaja, a
    mBank ma inaczej...

    Pozdrawiam,
    Piterson

  • 19. Data: 2006-12-11 13:11:14
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > przelewem bezposrednio z innego banku? Chyba wszystkie banki tak dzialaja, a

    nie, gdyz kk z mBanku nie ma wlasnego konta, ona jest przypieta do eKonta
    i aby ja splacic musisz wplacic kase na eKonto i tam albo reczna splata
    albo z automatu

    --
    pozdrawiam
    RobertS