  • 11. Data: 2006-05-29 16:42:33
    Temat: Re: KK limit 5000 zl a platnosc na 20 000 zl ???
    Od: "fotomania.pl" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "Dawid Kulbicki" <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl> napisał w
    wiadomości news:e5en99$pi4$1@inews.gazeta.pl...

    > W większości przypadków można tak zrobić, chyba że istnieją górne limity
    > autoryzacji dla transakcji bezgotówkowych (rzadkość).

    Zielone KK z multibanku maja taki dziwny limit autoryzacyjny . Blokada
    systemu . Po tygodniu walki z bankiem ktos sie zlitowal i zmienil cos w
    systemie .
    W odziale mowili ze taka akcja nie jest mozliwa .

    Na goldach silverach i platynie bez problemu .

    J.

  • 12. Data: 2006-05-30 07:53:48
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Mon, 29 May 2006 13:36:45 +0200, "Robert Sierant"
    <r...@x...pl> wrote:

    >hipotetyczna sytuacja:
    >
    >posiadam kk z limitem 5000 zl, ale chce dokonac zakupu na kwotę 20 000 zl,

    Z limitem czego? Z limitem kredytu, czy z limitem transakcji, czy sumy
    transakcji?

    >czy jezeli wplace na rachunek 15 000 zl (razem mam 20kzl) to czy przy
    >platnosci
    >na kwote 20kzl uzyskam autoryzacje ?

    Jeśli chodzi o limit kredytowy, to tak, uzyskasz autoryzację.

    >co z karta debetowa ?
    >teoretycznie powinienem moc wydac tyle ile mam na koncie, ale przeciez karty
    >maja swoje limity...
    No właśnie.

    >chcialem tak kiedys zrobic przy okazji kupna samochodu, ale finalnie
    >zaplacilem przelewem, bo jak dealer uslyszal, ze chce zaplacic karta za auto
    >sie przerazil i od razu zaproponowal mi jakies dodatkowe bajery do samochodu
    >gratis...

    Bo 2% zje mu bank.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/Lem/

  • 13. Data: 2006-05-30 10:20:32
    Od: "Robert Sierant" <r...@x...pl>

    > Z limitem czego? Z limitem kredytu, czy z limitem transakcji, czy sumy
    > transakcji?

    limit kredytu

    > Jeśli chodzi o limit kredytowy, to tak, uzyskasz autoryzację.

    ok, i nie bede musial tego zglaszac w banku przed przeprowadzeniem
    transakcji ?

    > Bo 2% zje mu bank.

    tutaj nie bylo pytania, sytuacja byla oczywista ;-))