  • 1. Data: 2009-05-03 13:13:09
    Temat: KK gdzie przenieść kartę z zadłużeniem
    Od: "Paul" <USUŃTOpaul@gazeta.plUWAGA>

    Witam,

    Czy 3 miesiące z 0% oprocentowaniem w mBanku to najlepsza oferta??
    Jak wygląda proces? Czy wyciągi ze starej karty wystarczą?

    Paul.

  • 2. Data: 2009-05-03 13:26:34
    Temat: Re: KK gdzie przenieść kartę z zadłużeniem
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Paul pisze:
    > Czy 3 miesiące z 0% oprocentowaniem w mBanku to najlepsza oferta??

    W Multibanku masz 9,9% przez rok, a w Millennium 9,9% do czas aż
    spłacisz całość zadłużenia. Efektywnie może ty wyjść korzystniej niż
    mBankowe 0% przez 3 miesiące.

    > Jak wygląda proces? Czy wyciągi ze starej karty wystarczą?

    Jeśli nie masz czegoś złego w BIK, wyciągi nie zawierają nieciekawych
    danych i posiadasz odpowiedni dla limitu dochód to powinno być ok.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2009-05-03 16:45:56
    Od: "norman" <n...@s...net>

    > W Multibanku masz 9,9% przez rok, a w Millennium 9,9% do czas aż spłacisz
    > całość zadłużenia. Efektywnie może ty wyjść korzystniej niż mBankowe 0%
    > przez 3 miesiące.

    Spróbuj Mastercard DnB Nord - 10,5% na stałe.

  • 4. Data: 2009-05-05 18:45:33
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 3 Maj, 15:13, "Paul" <USUŃTOp...@gazeta.plUWAGA> wrote:
    > Witam,
    >
    > Czy 3 miesiące z 0% oprocentowaniem w mBanku to najlepsza oferta??
    > Jak wygląda proces? Czy wyciągi ze starej karty wystarczą?

    To niezła oferta . Możesz też skorzystać z oferty PKO BP :

    Dzięki usłudze Balance Transfer w PKO Banku Polskim każdy klient
    posiadający kartę kredytową innego banku może teraz zamienić ją na
    kartę kredytową PKO BP na korzystnych warunkach. Promocja trwa do 30
    czerwca.
    Klienci, którzy w okresie promocji spłacą zadłużenie w innym banku
    kartą kredytową PKO BP uzyskają oprocentowanie wynoszące 6% przez 9
    miesięcy od wydania karty. Klienci mają też szansę skorzystać z
    wyższego limitu, sięgającego nawet 120% kwoty limitu kredytowego
    przyznanego w poprzednim banku.

    Dzięki tej promocji karta kredytowa PKO Banku Polskiego staje się
    tanim źródłem finansowania. Jej posiadacz nawet przez 55 dni może
    korzystać z nieoprocentowanego kredytu, po osiągnięciu określonej
    wartości operacji nie ponosi opłaty rocznej za korzystanie z karty, a
    teraz korzysta także z niskiego oprocentowania kredytu na karcie.

    Aby otrzymać kartę kredytową PKO BP na promocyjnych warunkach należy
    do wniosku o jej wydanie dołączyć zestawienie operacji lub wydruk
    zawierający informacje o operacjach dokonanych przy użyciu karty
    kredytowej innego banku z trzech ostatnich cykli rozliczeniowych albo
    pozytywną opinię z tego banku.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 5. Data: 2009-05-05 18:47:11
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > posiadający kartę kredytową innego banku może teraz zamienić ją na
    > kartę kredytową PKO BP na korzystnych warunkach. Promocja trwa do 30

    PKO BP...no kto by się spodziewał ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2009-05-05 18:51:36
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 5 Maj, 20:47, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > PKO BP...no kto by się spodziewał ;-)

    Też przeżyłem shock :)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 7. Data: 2009-05-05 18:52:11
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
    > PKO BP...no kto by się spodziewał ;-)

    A jakieś pół roku temu chcieli zaświadczenie o zarobkach przy
    przenoszeniu. To się zmieniło ?

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2009-05-05 18:53:38
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jacek Erazmus pisze:
    > To niezła oferta . Możesz też skorzystać z oferty PKO BP :

    A czy do tej karty nie jest obligatoryjne jakieś PŁATNE ubezpieczenie ?

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2009-05-05 18:57:08
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Mithos pisze:
    > A czy do tej karty nie jest obligatoryjne jakieś PŁATNE ubezpieczenie ?

    Znalazłem :

    Obligatoryjne ubezpieczenie spłaty kredytu na wypadek śmierci lub
    trwałej niezdolności do pracy lub utraty pracy - 0,06 % wartości kwoty
    zadłużenia w dniu rozliczenia.

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2009-05-05 19:05:12
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Mithos pisze:

    > Znalazłem :
    >
    > Obligatoryjne ubezpieczenie spłaty kredytu na wypadek śmierci lub
    > trwałej niezdolności do pracy lub utraty pracy - 0,06 % wartości kwoty
    > zadłużenia w dniu rozliczenia.

    ile to wychodzi? 60gr od 1000 zł?

    --
    pozdrawiam