  • 21. Data: 2009-02-11 17:23:12
    Temat: Re: KK dla osoby bezrobotnej
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Multibank daje. Bez sprawdzania w BIK nawet, bo zastawem jest lokata. Musi
    > być 110% limitu karty. Nawet Golda dostanie jak założy lokatę na 5500zł.

    a gdzie to jest w ich ofercie? wydawało mi się, że już dawno nie ma
    takiej opcji

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 22. Data: 2009-02-11 18:10:08
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > a gdzie to jest w ich ofercie? wydawało mi się, że już dawno nie ma takiej
    > opcji

    Jest, bo miałem nawet Golda. Pod lokatę 1M.

    http://www.multibank.pl/dla_ciebie/karty_kredytowe/v
    isa_gold_credit/jak_uzyskac

    Cytuję:
    Jak uzyskać?
    To proste. Karta Visa Gold Credit jest Twoja, jeśli spełniasz poniższe
    warunki:

    a.. Mam ukończone 18 lat
    b.. Posiadam stałe miejsce zamieszkania na terenie Polski
    c.. Mam stałe źródło dochodu (umowa o pracę, renta, emerytura, działalność
    gospodarcza) i mój dochód miesięczny netto przekracza 3 000 złotych lub
    d.. Posiadam lokatę w MultiBanku na kwotę minimum 5 500zł

    Zwracam uwagę na LUB posiadam lokatę na 5500. Wtedy dostanie na 5000zł limit
    karty. Nie musi mieć stałego źródła dochodu, a zatem może być bezrobotnym.

  • 23. Data: 2009-02-11 18:15:12
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Jacek Erazmus" <j...@g...com> wrote in message
    d.googlegroups.com...
    On 11 Lut, 09:16, " c...@W...gazeta.pl" <c...@N...gazeta.pl>
    wrote:
    > Ktory bank wydalby mi KK - jestem osoba bezrobotna, nie mam zadnych
    > dochodow
    > ale mam odlozone srodki w banku?

    W KB można zrobić kartę pod lokatę .

    Oczywiscie zeby zalozyc lokate trzeba kupic konto ;). Tak samo pewnie bedzie
    w innych bankach...

    MK

  • 24. Data: 2009-02-11 18:24:07
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Olgierd" <n...@n...problem> wrote in message
> [...]

    A co grozi (co mi groziło)?

    k.

  • 25. Data: 2009-02-11 18:47:20
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "cened" <c...@g...pl> wrote in message
    > No, do mnie jakos nikt sie nie spieszy i stad to pytanie.

    Mój młodszy brat NIGDY nie był nigdzie zatrudniony. Czasem tylko
    kupił/sprzedał przez Allegro. A i tak mBank mu przysłał "kartę za podpis".

    k.

  • 26. Data: 2009-02-11 19:26:28
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Zwracam uwagę na LUB posiadam lokatę na 5500. Wtedy dostanie na 5000zł limit
    > karty. Nie musi mieć stałego źródła dochodu, a zatem może być bezrobotnym.

    ale w kolejnym punkcie mamy:

    Niezbędne dokumenty

    Aby uzyskać kartę kredytową będziesz potrzebował nastepujących dokumentów:

    * zaświadczenie o dochodach (zawierające informację o średnim
    miesięcznym wynagrodzeniu netto z ostatnich 3 miesięcy)/potwierdzenie
    uzyskiwanych wyników finansowych
    * w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej: dokumenty
    rejestrowe firmy, dowody wpłat z ostatnich 3 miesięcy (ZUS, US)
    * emeryci i renciści: kopia ostatniego odcinka świadczenia, kopia
    decyzji o przyznaniu bądź zmianie wysokości świadczenia

    UWAGA! Jeżeli nie jesteś klientem MultiBanku od co najmniej 6 miesięcy
    lub nie zasilasz swojego konta stałymi wpływami, możesz zostać
    poproszony od dostarczenie historii rachunku.

    ale ww. pewnie tych od lokat już nie dotyczy...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 27. Data: 2009-02-11 19:32:15
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > ale ww. pewnie tych od lokat już nie dotyczy...

    Dokładnie - nie dotyczy.

  • 28. Data: 2009-02-14 16:07:12
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Doskonały pomysł dla bezrobotnych.
    Do czasu, aż załamany budżet zasiłku na czas nie dowiezie?
    JaC

    -----