  • Data: 2002-04-19 13:00:10
    Temat: Re: KK city silver...?
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki) szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 19 Apr 2002 14:25:17 +0200, Zbiggy napisał(a):

    >przecież są inne możliwości zakupów przez Internet - czy naprawdę chętnie
    >podajesz numer swojej KK z limitem powiedzmy 6 tys.???

    A czemu nie? Przecież:
    - VE intelligo nie zadziała wszędzie (australijskie sklepy internetowe)
    - wirtualne karty też nie zadziałają - często sklepy żądają wysłania
    faksem ksera karty (sic!)
    - zakupy w internecie są znacznie bezpieczniejsze od zakupów w
    supermarkecie - dużo mniejsze prawdopodobieństwo, że numer karty
    "wypłynie"
    - sklep zrobi mi checę, to zareklamuję transakcję, a sklep nie będzie
    miał za wesoło.

    >trochę racji, ale liczba takich placówek gdzie podaje się PIN jest wg moich
    >obserwacji niewielka (a "obserwuję" hipermarkety, stacje benzynowe, sklepy
    >"budowlane")

    No nie wiem - ja odnoszę wręcz przeciwne wrażenie - pinpady rozpleniły się
    jak zaraza :-))
    A ja nie odważyłbym się użyć pinpadu, biorąc pod uwagę że banki nie uznają
    reklamacji transakcji dokonanych przy użyciu PIN...

    >nie zauważam jakiejś istotnej różnicy, a z wypukłą też zdarza się trochę
    >poczekać

    Z wypukłą zdarzy się poczekać, a z płaską - zdarzy się NIE poczekać :-)))

    >pewnie niedługo będą mieć terminale GSM i po krzyku.

    Może... w każdym razie imprintery się zdarzają tak czy siak...

    >Przyznaję się, że mam kartę wypukłą i b. często jej używam (ale nie w
    >bankomatach jak ktoś tu sugerował :))
    >ale przyznam się, że nie wydałbym 75 zł + 6,5* 12 dla uzyskania następnej a
    >poważnie bym się zastanawiał, czy wydać samo 75 zł

    Cóż, biorąc pod uwagę zabezpieczenia jakie dają, to IMHO warto.

    >Aby zarobić na ubezpieczenie musisz wydawać miesięcznie ponad 1100 zł
    >A mi się to nie zdarza co miesiąc

    Cóz, za wygodę i spokój się płaci...

    Pozdrawiam,
    --