  • 1. Data: 2008-09-27 07:52:48
    Temat: KK WWF - Millenium
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W TOiP istnieje, a na stronie juz nie (chociaz na 100% byla). Ktos wie
    co sie stalo ? Czyzby koniec tej karty ? Chcialem w pazdzierniku
    wymienic swoja pilkarska MC wlasnie na ta karte, a tu juz jej nie ma.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2008-09-27 08:02:18
    Temat: Re: KK WWF - Millenium
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > W TOiP istnieje, a na stronie juz nie (chociaz na 100% byla). Ktos wie
    > co sie stalo ? Czyzby koniec tej karty ? Chcialem w pazdzierniku
    > wymienic swoja pilkarska MC wlasnie na ta karte, a tu juz jej nie ma.

    Jesteś pewien, że była? Parokrotnie wchodziłem na strony Mille i nie
    widziałem jej. (Poza jakimiś aktualnościami)

    KJ

  • 3. Data: 2008-09-27 08:44:36
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):