  • 11. Data: 2003-06-27 09:27:49
    Temat: Re: KK VC mBnku najlepsza ;)
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Użytkownik JaKi napisał:
    > Uzytkownik "Szymon Marjanski" <s...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    >
    > elastyczna, fakt. No i jest matowa.
    >
    > Wymiary kart sa znormalizowana - opisuje je norma ISO wiec sie nie musicie
    > bawic w pomairy :-)

    Jednak zmierzylem - faktycznie grubosc jest taka sama. Uleglem zludzeniu ;)

    Miko

  • 12. Data: 2003-06-27 10:40:03
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    Szymon Kolorz wrote:
    [...]

    > Ale masz umowę o pracę na czas nieokreślony, tak?
    > Przedsiębiorcy niestety muszą dostarczyć kupę papierów

    To może ja:
    Tylko na podstawie wpływów na r-k .
    Nie ma umowy o pracę
    w internetowym wniosku padly pytania o adres miejsca pracy (umowy o
    dzieło) ,i dochody(imho niepotrzebnie)

    bez problemów
    trzba było jedynie ksero książeczki wojskowej.
    KJ

    --
    JID: k...@c...pl
    Matryca: OK (na razie)

  • 13. Data: 2003-06-27 20:17:50
    Od: "Andy" <a...@o...pl>

    > Nie, nie przedstawialem zadnych zaswiadczen, tylko na podstawie wplywow na
    > rachunek.
    > NIe mialem wczesniej weryfikowanej zdolnosci kredytowej - zadnych kredytow w
    > mBanku.
    >
    > Fajas

    Na podstawie wplywow na rachunek w mBanku, czy w innym banku?
    Za jaki okres?
    Andy

  • 14. Data: 2003-06-28 13:29:16
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Andy <a...@o...pl> wrote:

    > Na podstawie wplywow na rachunek w mBanku, czy w innym banku?

    W mBanku, a cholera wie jak sprawdzają. Pewnie od poczaątku historii.

    --
    ___________ (R)

  • 15. Data: 2003-06-28 13:30:45
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    micom.edu.pl <b...@m...edu.pl> wrote:

    > Podeslij info czy udalo sie cos wskurac za opoznienie w wydaniu.
    > Moze tez zloze reklamacje;)

    Nie za opóźnienie, bo mBank nigdy nie określał terminu wydania karty,
    tylko za wyslanie karty pod adres zameldowania, a nie korespondencyjny.

    --
    ___________ (R)

  • 16. Data: 2003-06-28 20:20:24
    Od: "micom.edu.pl" <b...@m...edu.pl>

    > Jednak zmierzylem - faktycznie grubosc jest taka sama. Uleglem zludzeniu
    ;)

    Kobietki tez sie ubieraja na czarno aby szczuplej wygladac ;)

    Fajas

  • 17. Data: 2003-06-30 08:00:50
    Od: "Dave " <d...@N...gazeta.pl>

    micom.edu.pl <b...@m...edu.pl> napisał(a):

    > - oplata standart 58 zl

    > Jak dla mnie zdecydownaie najlepsza oferta na rynku KK

    jak dla mnie oplata za karte+karte dodatkowa w wysokosci 116zl rocznie ta
    karte dyskwalifikuje. W podobnej cenie to ja moge miec kredytowke Pekao/LOT i
    w dodatku za kazde zakupy dostane punkty ktore moge wymienic na bezplatne
    bilety. Karta przy tym bardzo elegancka. O porownaniu limitow nie ma co
    mowic - w Pekao mozna dostac nawet 30tys.

    D.