  • Data: 2007-10-28 20:30:46
    Temat: Re: KK Rajfi
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Paź, 20:46, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Bez oprocentowanie rowniez?
    > Bo jesli nie, to tak, jakby zniesli oplate za bankomat przy wyplacie
    > gotowki z KK i tyle...

    Mowa o przelewach a nie wypłatach z bankomatu. O ile się nic nie
    zmieniło, to takie przelewy z karty można zrobić przez telefon.
    Traktowane są (były) jako transakcje gotówkowe. Wyjątkiem była karta
    Amplico, na której przelewy traktowane były jako bezgotówkowe
    transakcje. Jak jest teraz faktycznie, nie wiem, bo rajfim się od pół
    roku nie interesuję.