  • 1. Data: 2003-02-27 23:57:32
    Temat: KK PKO BP - Czas oczekiwania na karte
    Od: "Kal" <k...@3...net>

    Hej.

    Ile czasu trwa (praktycznie) wyrobienie karty (Srebrny Mastercard)
    w PKO BP? Chodzi mi o czas od złożenia wniosku do otrzymania
    karty (lub odmowy)

    pozdrawiam

    Kal

  • 2. Data: 2003-02-28 09:58:26
    Temat: Re: KK PKO BP - Czas oczekiwania na karte
    Od: "Mentos" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Kal" <k...@3...net> napisał w wiadomości

    > Ile czasu trwa (praktycznie) wyrobienie karty (Srebrny Mastercard)
    > w PKO BP? Chodzi mi o czas od złożenia wniosku do otrzymania
    > karty (lub odmowy)

    Moja ksiegowa czekala ponad miesiac, a ma u nich konto juz kilka ladnych
    lat.
    Rownoczesnie skladalismy wnioski o karte ona w PKO ja w Citi. Ja zdazylem
    dostac swoja karte i karte dodatkowa, a ona swoja dostala dopiero jak mi juz
    pierwszy wyciag drukowali

    --
    Pozdrawiam:

    ************************
    MENTOS
    m...@o...pl
    ICQ: 72467386 GG# 1335
    ************************

  • 3. Data: 2003-02-28 22:09:20
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@z...pl>

    Użytkownik "Kal" <k...@3...net>

    > Ile czasu trwa (praktycznie) wyrobienie karty (Srebrny Mastercard)
    > w PKO BP? Chodzi mi o czas od złożenia wniosku do otrzymania
    > karty (lub odmowy)

    ja czekałem 3 tygodnie

    --
    Karol Żwiruk