  • 1. Data: 2007-10-08 15:24:58
    Temat: KK Millenium - dziwna kwota autoryzowana...
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Witam,

    Pytanko mam: wczoraj robiłem zakupy na stacji benzynowej. Zakupy trwały
    5 minuty - płatność KK Millenium: 10 min. Wydałem 120 zł. Pan na stacji
    poinformował mnie że z kartami z Millenium mają notorycznie jakiś problemy.

    Dziś patrze sobie do banku a tam kwota autoryzowana: 650 zł. To jest
    normalne? Tak dzieje się zawsze?

    A co by było gdybym teraz chciał kupić coś za 600 zł i przekroczyłoby
    mi limit? Pobrali by opłatę za przekroczenie limitu kredytowego?
    Odrzuciłoby transakcję? ;/

    Kutwa z karta mBanku nigdy takich problemów nie było, ech... :)

    --
    michal

  • 2. Data: 2007-10-08 15:42:34
    Temat: Re: KK Millenium - dziwna kwota autoryzowana...
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 08.10.2007 Michał <m...@g...pl> napisał/a:
> [...]
    > poinformował mnie że z kartami z Millenium mają notorycznie jakiś problemy.
    >
    > Dziś patrze sobie do banku a tam kwota autoryzowana: 650 zł. To jest

    Nie, ale pewnie robiła się blokada, tylko potem się coś psuło. Za
    którymś razem wyszło, ale blokady zostały. Po tygodniu, czy ile tam jest w
    regulaminie, znikną. Ale to tylko argument za kredytówkami, na potrzeby
    toczącej się obok dyskusji 'po co są one' :) Zablokowało kasę banku, a nie
    Twoją.

    No, tylko że jakoś 650 mi się przez 120 nie dzieli ;-) Ale może miałeś
    jeszcze jakieś inne zakupy niedawno?

    > A co by było gdybym teraz chciał kupić coś za 600 zł i przekroczyłoby
    > mi limit? Pobrali by opłatę za przekroczenie limitu kredytowego?
    > Odrzuciłoby transakcję? ;/

    Chyba jeśli transakcja jest z autoryzacją, to tak. Ale nie jestem pewny.
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

  • 3. Data: 2007-10-08 15:56:25
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Samotnik napisał(a):
    > No, tylko że jakoś 650 mi się przez 120 nie dzieli ;-) Ale może miałeś
    > jeszcze jakieś inne zakupy niedawno?

    Jezeli to MC to tam na autoryzacji wisi inna kwota niz ta jaka jest
    rozliczana. Ja np. w zeszla sobote kupowalem cos w MM za 69 zl. Przez
    tydzien wisiala blokada ok. 71 zl. A dzisiaj nie ma ani blokady ani
    rozliczenia. Darmowe zakupy ? :)

    Przy karcie VISA nigdy czegos takiego nie bylo (kwota blokady = kwota
    rozliczenia).

    Natomiast blokada na 650 zl wyglada zdecydowanie zbyt dziwnie. Ja bym
    dzwonil na infolinie pytac sie co tam sie niby autoryzuje na taka sume.

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2007-10-08 16:03:21
    Temat: mBank - przeniesienie KK [było: Re: KK Millenium - dziwna kwota autoryzowana...]
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Witam,

> [...]
    > toczącej się obok dyskusji 'po co są one' :) Zablokowało kasę banku, a nie

    No tak. To niby jest plus. Małe pocieszenie ;)

    > No, tylko że jakoś 650 mi się przez 120 nie dzieli ;-) Ale może miałeś
    > jeszcze jakieś inne zakupy niedawno?

    Być moze coś jeszcze było w sobotę... Więc wszystko może w miarę pasować...

    > Chyba jeśli transakcja jest z autoryzacją, to tak. Ale nie jestem pewny.

    No tak... A co mnie ma interesować że im gdzieś coś nie tak poszło i 5
    razy zrobiła się blokada na kwotę jaką wydałem?! Ech...

    To przy okajzi pozwolę sobie inne pytanie jeszcze zadać: dokonując
    przeniesienia karty do mBanku (mają teraz jakąś tam promocję) wypełniam
    formularz i na stronie gdzie podaje się zarobki dostaję info:

    "Błędnie wypełnione pola:
    W tej chwili nie możemy uwzględnić Twoich dochodów z tego źródła.
    Prosimy o zmianę danych lub złożenie wniosku w innym scenariuszu

    Popraw błędnie wypełnione pola i spróbuj ponownie"

    Co bym w jakiejkolwiek pola (liczba źródeł dochodu, wartość dochodu,
    liczba KK, wartość limitu na KK) nie wpisał dostaję to samo ;) Wiecie
    może co tam trzeba podać? :)

    --
    michal

  • 5. Data: 2007-10-08 16:10:30
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Michał pisze:
> [...]
    > problemy.
    >
    > Dziś patrze sobie do banku a tam kwota autoryzowana: 650 zł. To jest

    Nie. Zwykle u mnie była (przy blokadzie) paruzłotowa różnica, typu zakup
    za 120 PLN, kwota autoryzowana 122 PLN, ale przy rozliczeniu wszystko
    wracało do normy.

    KJ

  • 6. Data: 2007-10-08 16:16:41
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Michał napisał(a):
    > Co bym w jakiejkolwiek pola (liczba źródeł dochodu, wartość dochodu,
    > liczba KK, wartość limitu na KK) nie wpisał dostaję to samo ;) Wiecie
    > może co tam trzeba podać? :)

    Moze masz : 1. zbyt krotka umowe, 2. zbyt duzo obciazen (limity,kredyty)
    w porownaniu do deklarowanych zarobkow, 3. masz juz u nich karte.

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2007-10-08 16:27:01
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie Kamil Jońca w liscie z dnia 2007-10-08 18:10
    napisala nastepujace slowa:

    > Nie. Zwykle u mnie była (przy blokadzie) paruzłotowa różnica, typu zakup
    > za 120 PLN, kwota autoryzowana 122 PLN, ale przy rozliczeniu wszystko
    > wracało do normy.

    Okej. Dzięki Wam za informację. Już sięgam po telefon do banku... ;/

    --
    michal

  • 8. Data: 2007-10-08 16:35:51
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie Mithos w liscie z dnia 2007-10-08 18:16 napisala
    nastepujace slowa:

    > Moze masz : 1. zbyt krotka umowe,

    Umowe mam na 1,5 roku - niestety ;/ Ale jak wbije "czas nieokreślony" -
    jest to samo :)

    > 2. zbyt duzo obciazen (limity,kredyty)

    Żadnych.

    > w porownaniu do deklarowanych zarobkow, 3. masz juz u nich karte.

    Miałem u nich kartę, ale zrezygnowałem (zamieniłem na Millenium ;/ grrrr...)

    --
    michal

  • 9. Data: 2007-10-08 16:57:00
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 08.10.2007 Mithos <f...@a...pl> napisał/a:

> [...]
    > rozliczenia. Darmowe zakupy ? :)
    >
    > Przy karcie VISA nigdy czegos takiego nie bylo (kwota blokady = kwota

    Mi na MC rajfiego wisi blokada taka sama jak zakup. Chyba... Bo w sumie
    skoro nie widać poszczególnych blokad, a karty używa się intensywnie, to
    trzeba by z ołówkiem spisać ostatnie zakupy i porównać...
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

  • 10. Data: 2007-10-08 17:13:58
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Osoba nazywajaca sie Kamil Jońca w liscie z dnia 2007-10-08 18:10

    A konkretnie co robiles przez te 10 minut?
    bez tej informacji to mozna sobie pogdybac tylko

    Autoryzowana? (malo prawdopodobne)
    Czy blokada sobie jest na taka kwote ogolna?

    > Okej. Dzięki Wam za informację. Już sięgam po telefon do banku... ;/

    Od wczoraj to sie transakcja jeszcze nie rozliczyla.
    Zadzwonisz i nie bedziesz mial o czym gadac z obsluga bo oni tej
    transakcji nie widza.

    Ty lepiej powiedz co ty robiles z ta platnoscia przez 10 minut.

    Slawek