  • Data: 2013-05-05 19:12:24
    Temat: Re: KK Citi vs CashBack
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Maruda" 5185f99f$0$26686$6...@n...neostrada.pl

    > Robisz jakiś grubszy skok na bank albo skok? Masz jeszcze jakieś vacaty?

    > No fakt... To ma sens. Żaden ochroniarz (których i tak nigdzie nie widziałem) nie
    będzie d. nadstawiał. Wystarczy sztuczna broda,
    > kolorowe kontakty, gimnastyczne obciążniki sobie na łydki przywiesić, żeby postawę
    zmienić, itp... Co trochę słychać, że ludzie
    > jakoś kombinują.

    Ja odpadam -- lekarze zabraniają mi skakania... Nawet bieg[unki?]ania
    mi zabraniają... I siedzenia... Tylko latanie [do sracza także?]
    pozostaje... No i ćwiczenia...

    Allertec refundują, vitaminę PP refundują... Siatkówka
    odbiera wszystkie programy polskiej DVB-T... Tablety
    coraz tańsze... [akurat to nieprawda... gówno Gatesowe
    tanieje na potęgę]

    Zostają loty... Może by tak konto godne polecenia?...
    Ja tego jeszcze nie przeleciałAm. Wprawdzie mam konta
    oszczędne w banku BZ WBK KB, ale moja matka -- nie ma. :)

    BTW -- KB to KB PBI. :) MiałEm nawet konto w Polskim Banku Inwestycyjnym.

    [ciekawe, kiedy w Polsce pozostaną tylko dwa banki -- PKO i PeKaO;
    kiedy wprowadzą kartki na kartki; kiedy władza będzie rozdawała
    mieszkania i samochody... na razie DTusk mówi o zielonej wyspie
    i rosnącym PKB a TV Trwająca mówi o zagrożeniu bankructwem?...]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'