  • 1. Data: 2009-01-15 17:46:19
    Temat: KK Citi - limity itp.
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu dzisiejszym Citi podniosło mi limit na KK prawie o 100%

    Coś takiego :)

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2009-01-15 18:38:32
    Temat: Re: KK Citi - limity itp.
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    >W dniu dzisiejszym Citi podniosło mi limit na KK prawie o 100%
    >
    > Coś takiego :)

    A jak Cię o tym Citi powiadomiło?

    marekz

  • 3. Data: 2009-01-15 19:15:22
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > A jak Cię o tym Citi powiadomiło?

    Nijak. Zalogowałem się na www i sam zauważyłem.

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2009-01-15 19:24:19
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Mithos napisał(a):

    > Nijak. Zalogowałem się na www i sam zauważyłem.

    Dostaniesz pocztę z trąbką wkrótce. Z informacją, że jak ci się nie
    podoba, to możesz zgłosić veto.

    PG

  • 5. Data: 2009-01-15 19:28:34
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Nijak. Zalogowałem się na www i sam zauważyłem.

    Ja też się lognąłem, ale mnie nie podnieśli, a już myślałem, że to jakaś
    uogólniona akcja. :-)

    marekz

  • 6. Data: 2009-01-15 21:00:36
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Thu, 15 Jan 2009 20:28:34 +0100
    "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:

    > Ja też się lognąłem, ale mnie nie podnieśli, a już myślałem, że to
    > jakaś uogólniona akcja. :-)

    U nich z tym to różnie. Mi w styczniu też mija kolejny rok i pamiętam,
    że rok temu podnieśli mi limit jakoś w lutym dopiero.

    Xenocide

  • 7. Data: 2009-01-16 08:18:27
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 15 Jan 2009 18:46:19 +0100, Mithos napisał(a):

    > W dniu dzisiejszym Citi podniosło mi limit na KK prawie o 100%

    No widzisz, przestałeś się domagać -- Citi dało. Citi tak ma.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 8. Data: 2009-01-16 08:38:05
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Olgierd pisze:

    > No widzisz, przestałeś się domagać -- Citi dało. Citi tak ma.

    To reguła znana w bankowości od zawsze. Najlepiej żeby kredyty brały
    osoby, które kredytu nie potrzebują. :)

    Sebastian

  • 9. Data: 2009-01-16 16:22:49
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > U nich z tym to różnie. Mi w styczniu też mija kolejny rok i pamiętam,
    > że rok temu podnieśli mi limit jakoś w lutym dopiero.

    Jest coraz bardziej prawdopodobne, że pozostanę w coraz mniejszej grupie
    osób, którym Citi nigdy nie podniosło i nigdy nie podniesie limitu. Obecną
    kartę mam u nich od około marca 2007.

    marekz

  • 10. Data: 2009-01-16 17:15:26
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 16 Sty, 17:22, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    > osób, którym Citi nigdy nie podniosło i nigdy nie podniesie limitu. Obecną

    Nie przejmuj się, wiem, że to marne pocieszenie, ale ja będę
    kolejną..;-)

    szczurwa