  • Data: 2008-02-29 21:04:14
    Temat: Re: KK Citi - epilog :)
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:fq8m7h$2d3$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Dzisiaj odebralem nowa KK Citi BP. Dla przypomnienia, karta dozywotnio
    > darmowa (mam pisemne potwierdzenie), uzyskalem bezplatna wymiane "zwyklej"
    > VISA na karte BP + dodatkowo 100 zl bonusowo na rachunek karty.
    >
    > Co ciekawe dostalem tez zwiekszenie limitu do prawie takiego poziomu jaki
    > chcialem.

    Qrcze, nakręciłeś mnie tym postem i dzisiaj zadzwoniłem do Citiphone - mam
    Citibank LOT (złotą, niedawno wymienili, ale płacę jak za srebrną) - ale
    prawie nieużywaną (poza ratami "komfort").

    Karta kończy mi się w kwietniu. Panienka na infolinii wysłuchała mojego
    żądania i po prostu słodko powiedziała: "To proszę zadzwonić za miesiąc i
    złożyć taką dyspozycję".

    Za miesiąc napiszę czy się udało :)