  • 1. Data: 2003-08-31 14:18:45
    Temat: [KK Citi] Zerowe obroty=brak opłaty za Pakiet Bezpieczenstwa?
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

    Drugi miesiac nie place kart kredytowa Citi a bank nie obciaza mojej karty
    kredytowej oplata za Pakiet Bezpieczenstwa (6.5zl/misiac). W zwiazku z
    powyzszym zastanawiam sie:
    - na jakiej podstawie bankm zaniechal pobierania oplat
    - czy karta jest chroniona zgodnie z zakresem pakietu

    PS. Podoba mi sie to, poniewaz jest to moja karta zapasowa i przypadkowo
    okazalo sie, ze mniej kosztuje jej utrzymanie

  • 2. Data: 2003-08-31 16:42:05
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Użytkownik "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > powyzszym zastanawiam sie:
    > - na jakiej podstawie bankm zaniechal pobierania oplat
    > - czy karta jest chroniona zgodnie z zakresem pakietu

    nie korzystasz, wiec nie jest ci potrzebny pakiet bezpieczenstwa. jak tylko
    wykonasz jakas transakcje, chocby na 1 grosz, to citi pobierze 6,50 zl.

    > PS. Podoba mi sie to, poniewaz jest to moja karta zapasowa i przypadkowo
    > okazalo sie, ze mniej kosztuje jej utrzymanie

    zebys po roku sie nie zdziwil:) no i to boskie oprocentowanie (prawie 40%),
    podczas, gdy inne banki maja polowe tego. przeliczales kiedys jaka to daje
    roznice?

  • 3. Data: 2003-08-31 16:55:39
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    rena wrote:

    > zebys po roku sie nie zdziwil:) no i to boskie oprocentowanie (prawie 40%),
    > podczas, gdy inne banki maja polowe tego. przeliczales kiedys jaka to daje
    > roznice?

    A dopuszczasz możliwość, że ktoś nie korzysta z kredytu na karcie? Bo na
    tej liście to pewnie większość.
    Nie obraź się, ale:
    Może tak przez rok - dwa zacisnęła byś zęby i wyszła z tego głębokiego
    dołka finansowego w jakim jesteś odkąd zaczęłaś tu pisać?
    Wtedy żyje się duzo prościej. A jesli jesteś nałogowcem uzależnionym od
    kupowania, to to się daje leczyć (poważnie). Pierwszy krok to oddanie
    wszystkich kart kredytowych i życie tylko za to co się ma.

    Szczerze życzę powodzenia

    Tomek

  • 4. Data: 2003-08-31 17:11:47
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > kupowania, to to się daje leczyć (poważnie). Pierwszy krok to oddanie
    > wszystkich kart kredytowych i życie tylko za to co się ma.

    buhaaa. nalogowo kupilam...mieszkanie. stad powstaly moje zadluzenia. nie
    jestem w dolku finansowym, mam sie calkiem niezle, wiesz? trudno sie nie
    wkurzyc na to, co tu napisales, skoro chamsko sie wpieprzasz w moje zycie i
    wyciagasz bledne wnioski na forum grupy. grupa dyskusyjna sluzy do
    dyskutowania, nie kazdy splaca zadluzenie w terminie, chyba wolno mi bylo
    wypowiedziec swoje zdanie na temat produktow citi?!

  • 5. Data: 2003-08-31 17:23:05
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    rena wrote:

> [...]
    > dyskutowania, nie kazdy splaca zadluzenie w terminie, chyba wolno mi bylo
    > wypowiedziec swoje zdanie na temat produktow citi?!

    1. Przepraszam
    2. Widzisz gdzieś chamstwo? Bo ja autentycznie chciałem pomóc.
    3. W innym wątku piszesz o rozterkach związanych z wykorzystaniem na
    maxa linii kredytowej. Jako, że w Twoich postach motywy takie przewijają
    się odkąd pamiętam to pojawiły się u mnie takie podejrzenia jakie się
    pojawiły. Bo nawet jeśli kupiłaś mieszkanie i ciągle kojarzę Cię z
    życiem na granicy dopuszczalnego zadłużenia to znaczy, że tego
    mieszkania nie spłacasz.
    4. Korzystanie z kredytu na karcie kredytowej jest wyrazem desperacji.
    5. Mam kolegę (przyjaciela), który jest w takiej sytuacji i dlatego
    jestem wyczulony na objawy. On też twierdzi, że panuje nad swoim
    zadłużeniem.

    pozdrawiam serdecznie

    Tomek

  • 6. Data: 2003-09-01 06:22:05
    Od: "Zosia Samosia" <f...@s...com>

    > 4. Korzystanie z kredytu na karcie kredytowej jest wyrazem desperacji.
    Korzystanie z kredytu na karcie nie jest wyrazem desperacji tylko glupoty,
    totalnej glupoty

  • 7. Data: 2003-09-01 07:15:32
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Zosia Samosia wrote:
    > Korzystanie z kredytu na karcie nie jest wyrazem desperacji tylko
    > glupoty, totalnej glupoty

    Niekoniecznie :-))) W mbanku na karcie mam 19 %, gdybym miała linię
    kredytową w ror w Pekao to też by było 19 %. Więc?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2003-09-01 07:55:55
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Tylko ze w mBanku lub Multi mozesz miec duzo nizej oprocentowana linie.
    Wiec? Bylby to kolejny przejaw glupoty.

  • 9. Data: 2003-09-01 08:02:10
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Darek wrote:
    > Tylko ze w mBanku lub Multi mozesz miec duzo nizej oprocentowana
    > linie. Wiec? Bylby to kolejny przejaw glupoty.

    Owszem, ale teza, że samo w sobie korzystanie z kredytu na KK jest głupotą
    po porównaniu z linią kredytową w Pekao już się nie broni :-))) Więc ;-) ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 10. Data: 2003-09-01 08:12:45
    Od: "Zosia Samosia" <f...@s...com>

    "Glenn" <g...@g...pl> wrote in message

    > Owszem, ale teza, że samo w sobie korzystanie z kredytu na KK jest głupotą
    > po porównaniu z linią kredytową w Pekao już się nie broni :-))) Więc ;-) ?

    Musze przyznac Ci racje. Ale umowmy sie ze (mBank/MultiBank) to
    wyjatek potwierdzjacy regole ;-))