  • Data: 2007-09-25 12:55:01
    Temat: Re: KK CITI - żalenie się :) Zwolnienie z opłaty rocznej.
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Wrz, 14:46, "Maciej Loret" <m...@p...pl> wrote:
    > Witam.

    > Żona i ja mamy Goldy...
    > Czy karta główna oraz dodatkowa muszą mieć jakieś konkretne obroty, czy
    > wystarczy, że suma obrotów podzielona przez 2 będzie dobra?

    > A jakie obroty trzeba zrobić, żeby być zwolnionym do końca życia w Goldach?

    Kilka osob z bezplatnymi goldami sie wpisalo - zobacz watek, z ktorego
    wklejam ponizej cytat.

    http://groups.google.pl/group/pl.biznes.banki/browse
    _frm/thread/7b390d70c2f1ae06#

    ">W takim razie ile wystarczy? W poniedziałek mam mieć telefon z Citka
    >sprawie opłaty za następny rok użytkowania. Chciałbym się ustawić
    już
    >do rozmowy.

    ja mialem silver z obrotem okolo 2000 miesiecznie i wymienili mi na
    golda
    gratis (+dodatkowe)
    i przyznali, ze przy takich obrotach nie musze martwic sie o oplate "