  • 11. Data: 2012-02-20 18:03:29
    Temat: Re: KB Ekstrakonto Plus darmowe?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Szymon" jhttg8$7hq$...@n...task.gda.pl

    > No to mamy problem, bo kolega wcześniej robił mi wykład z czytania ze zrozumieniem
    twierdząc, że musi być to
    > wynagrodzenie. A zatem... kto ma rację?

    Ja. W wypadku wynagrodzenia można było dostać 100 wiśni, czy
    jakoś podobnie. Ogólnie umowy w Polsce tracą sens -- dlatego
    trzeba to i owo weryfikować praktyką. :)

    > Dziś byłem w KB, ale mieli bardzo przyjazne godziny otwarcia placówki - od 9:00 do
    16:00. Spóźniłem się kilka minut i niestety
    > odbiłem od drzwi - już zamkniętych.

    Ja zwykle przybywam na kilka minut przed zamknięciem.
    Biedronka mi zamykała drzwi tuż przed pełną godziną.
    Znosiłem to cierpliwie, aż pewnego dnia okradziono
    mnie tam. :)

    -=-

    Teraz lecę (ale w necie) do Mille. Jest chyba po zamknięciu...
    Kilkanaście sekund.

    Opłaty -- ujemne i nieperiodyczne.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2012-02-20 18:16:41
    Od: Szymon <...@w...pl>

    > Ja. W wypadku wynagrodzenia można było dostać 100 wiśni, czy
    > jakoś podobnie. Ogólnie umowy w Polsce tracą sens -- dlatego
    > trzeba to i owo weryfikować praktyką. :)

    Fakt, że gdyby było tak, jak mówił kolega, że tylko wynagrodzenie to w
    tym momencie ostro by sobie strzelili samobója. Nie dość, że mnóstwo
    osób odpada (od szarej strefy przez DG, jakieś tam umowy śmieciowe itd.)
    to jeszcze leniwce jak ja mające umowę o pracę nie będą zawracać głowy
    księgowej by zmieniała rachunek. Aż tak mi się KB nie podoba. ;-)
    Natomiast machnięcie przelewu raz na miesiąc na 1001zł - żaden problem,
    a 7% do 3000zł to całkiem fajna perspektywa.

  • 13. Data: 2012-02-20 22:47:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Szymon" jhu2ne$j0l$...@n...task.gda.pl

> [...]
    podoba. ;-) Natomiast machnięcie przelewu raz na
    > miesiąc na 1001zł - żaden problem, a 7% do 3000zł to całkiem fajna perspektywa.

    I można pobierać w każdym bankomacie za free. Nie wiem jednak, skąd
    u Ciebie taka rozrzutność. ;) Starczy łan tałzen.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2012-02-20 23:13:26
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 20 Lut, 19:16, Szymon <w...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Natomiast machnięcie przelewu raz na miesiąc na 1001zł - żaden problem,
    > a 7% do 3000zł to całkiem fajna perspektywa.

    Przelew za 1001zł nie wystarczy na 7% do 3000 PLN. Konieczny jest
    przelew wynagrodzenia na te 1001zł. Napisane jasno i wyraźnie na
    stronie http://www.kredytbank.pl/klienci_indywidualni/rachun
    ki/ekstrakonto_plus.html.
    Chyba ktoś naprawdę się b. nudzi i udaje że nie umie czytać

  • 15. Data: 2012-02-20 23:58:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "eisenberg" b...@d...goo
    glegroups.com

[...]

    Ja zwykle piszę

    1000 miesięcznie

    Czasami leję więcej, ale zwykle -- 1000.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2012-02-22 20:56:37
    Od: Gniewomir <s...@s...com>

    W dniu 2012-02-21 00:13, *eisenberg* napisał(a) co następuje:

> [...]
    ki/ekstrakonto_plus.html.
    > Chyba ktoś naprawdę się b. nudzi i udaje że nie umie czytać

    To że tak jest napisane to nie znaczy że tak jest naprawdę. Przelew może być na równe
    1000 PLN i
    *nie musi* być z tytułu wynagrodzenia. Możesz samemu przelewać sobie ten tysiąc z
    innego banku.
    Nie liczą się natomiast przelewy wewnętrzne. Kredyt Bank nie sprawdza czy w tytule
    przelewu jest
    napisane że to pensja, wynagrodzenie czy pobory. Wiem bo sprawdziłem.

    --
    *Gniewomir*
    Kiedy cudzą żonę w swoje łoże włożę, to nie cudzołożę. -- Jan Izydor Sztaudynger

  • 17. Data: 2012-02-22 22:23:05
    Od: Szymon <...@w...pl>

    W dniu 2012-02-22 21:56, Gniewomir pisze:
> [...]
    > natomiast przelewy wewnętrzne. Kredyt Bank nie sprawdza czy w tytule
    > przelewu jest napisane że to pensja, wynagrodzenie czy pobory. Wiem bo

    Widzę, że chyba nie obejdzie się bez wizyty w placówce. Ciekawe czy tam
    będzie tak, jak na grupie, iż w jednej twierdzą, że musi, w innej że nie
    musi ;-)
    Tytuł przelewu to jeszcze pół biedy, bo mogę sobie wpisać wszystko, ale
    nadawcy zmienić już się nie da. Swoją drogą ciekawe jak długo utrzymają
    jeszcze 7%. W tej chwili to nie tylko najwięcej na ROR i KO, ale także w
    stosunku do lokat.

  • 18. Data: 2012-02-23 06:28:01
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-02-22 23:23, Szymon pisze:

> [...]
    > nadawcy zmienić już się nie da. Swoją drogą ciekawe jak długo utrzymają
    > jeszcze 7%. W tej chwili to nie tylko najwięcej na ROR i KO, ale także w

    Pewnie. Dociekaj dociekliwie, to ktoś się w końcu weźmie za porządek i w
    ten sposób "zrobisz dobrze" wielu ludziom, którzy wykorzystywali tę
    funkcjonalność. :)

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 19. Data: 2012-02-24 05:34:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Szymon" ji3pte$2ri$...@n...task.gda.pl

    > Widzę, że chyba nie obejdzie się bez wizyty w placówce.
    > Ciekawe czy tam będzie tak, jak na grupie, iż w jednej twierdzą, że musi, w innej
    że nie musi ;-)

    Tak źle nie będzie -- będzie znacznie gorzej. :)

    > Tytuł przelewu to jeszcze pół biedy, bo mogę sobie wpisać
    > wszystko, ale nadawcy zmienić już się nie da. Swoją drogą
    > ciekawe jak długo utrzymają jeszcze 7%.

    Oj, raczej długo... Patrz wyżej. :) W takim bałaganie inacze
    nie utrzymają klientów... Nie tylko 7%, ale i wiśnie na start...
    Nawet łan hundert...

    > W tej chwili to nie tylko najwięcej na ROR i KO,

    Na KO mam u nich zero. :)

    > ale także w stosunku do lokat.

    A miau? http://www.toyotabank.pl/plan_depozytowy+19.html
    Wiem -- amiuo ;) być bez polityki...
    Ale IMO tu każdy pisze o polityce...
    JKaczyński nie tylko ma koty zamiast
    żony i dzieci, ale także nie ma konta bankowego...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2012-02-24 06:15:10
    Od: Szymon <...@w...pl>

    > A miau? http://www.toyotabank.pl/plan_depozytowy+19.html

    Nie widzę na www żadnych konkretów co to, jak to, gdzie to. Po
    kliknięciu żądają otwarcia konta.