    From: "Adam" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KASA MIESZKANIOWA-----------JAK ODLICZYC
    Date: Fri, 22 Feb 2002 11:01:35 +0100
    Sender: g...@p...onet.pl@pe170.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    Sorry

    Ale z kasy mieszkaniowej kozystam od listopada 2001,
    Wplacilem po 180zl dwa razy, Pekao S.A
    A ulge budowlana mam bo rozpoczolem budowe domu w 2001 i tez odliczylem w
    ramach duzej ulgi budowlanej
    ok 5000zl -19%

    Kozystam i z ulgi budowlanej i z kasy mieszkaniowej
    Ale moje pytanie dotyczy Kasy mieszkaniowej

    Zastanowcie sie dobrze czy rzeczywiscie sie zauwazy urzad skargowy ta
    roznicze

    Po pierwsze kasa mieszkaniowa umozliwia To co zaoszczedziles srodki wciagu 3
    lat wydaz na budowe lub
    NA SPLATE INNEGO KREDYTU MIESZKANIOWEGO

    To bankowi informujesz ze splacasz inny kredyt mieszkaniowy a nie urzad
    skarbowy
    Po drugie zawsze mozesz wymslec wymowke urzedowi skarbowemu ze pozyczyles
    pieniadze
    od rodziny lub ze zaoszczedziles, jak by pytal skad masz ---------------Co
    ja gadam
    Przeciez masz z kredytu z innego banku.
    I zamyka sie bledne kolo
    Z kasy Mieszkaniowej juz Odliczyles w latach wczesniej, a budowlana
    zaczynasz w 2004

    A te pieniadze Z Kasy Mieszkaniowej splaca czesciowo kredyt mieszkaniow.
    A pieniadze z kredytu juz wydales w 2004 np. sierpniu, a z kasy splacaja w
    2005 roku styczniu

    Nigdzie nie pisze maz oddac ta kwote 30% z kasy jezeli splacasz inny kredy
    mieszkaniowy,
    pisze nie mozesz wydac na budowe ponownie je odliczajac

    Z powazaniwm Adam.T
    g...@o...pl