  • 1. Data: 2002-04-28 19:32:19
    Temat: Jeszcze raz o opłatach w inteligo.
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Hej
    Po raz kolejny infolinia zamiast informawać czyni dezinformację. Pytam się
    więc was: czy inteligo pobierze opłatę za prowadzenie konta w czasie
    kapitalizacji jeżeli w cześniej otrzymają wniosek o zamknięcie konta i
    będzie trwał regulaminowy czas 30 dni do zamknięcia konta. W infolii
    otrzymałem 2 sprzeczne informacje :((

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.
    A może nawet jeszcze gorsza." Benjamin Hoff

  • 2. Data: 2002-04-29 18:35:28
    Temat: Re: Jeszcze raz o opłatach w inteligo.
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kapitalizacji jeżeli w cześniej otrzymają wniosek o zamknięcie konta i
    > będzie trwał regulaminowy czas 30 dni do zamknięcia konta. W infolii

    Napisz w tej sprawie na i...@i...pl - oni z pewnością poinformują Cię
    bardziej szczegółowo, niż konsultanci.
    Zaznacz też, że zostałeś poinformowany sprzecznie przez konsultantów
    inteligo - dział reklamacji wysyła wtedy jakiegoś grupowego maila do
    wszystkich konsultantów ze sprostowaniem...

    O ile konsultanci informowali mnie różnie, o tyle osoby, które oddzwaniały z
    odpowiedziami na pytania wysyłane mailem [jest to bodajże dział reklamacji],
    twierdziły, że z pewnością opłaty za prowadzenie konta, a także za serwis
    SMS i kartęVisa Electron pobrane nie będą w okresie wypowiedzenia...
    Konsultanci mieli też dostać jakieś kompletne sprostowanie, widać trafiło na
    opornego konsultanta...

    Inną sprawą jest, że formalnie mogliby te opłaty pobierać, bo jednak umowa
    obowiązuje obie strony, w całym czasie jej obowiązywania obowiązuje TOiP, a
    umowa trwa do końca okresu wypowiedzenia...

    Jeśli czyta to ktoś z inteligo - konsultanci do douczenia w kwestii opłat w
    okresie wypowiedzenia... znowu... :(

    A w ogóle to konsultani fajnie się męczyli nad pytaniami o zdalne obciążanie
    karty Visa Electron. Co kosultant - inna wersja. Teraz chyba powinna być
    jakaś spójna opinia, bo poinformowałem ich o tym...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl