  • Data: 2003-06-04 10:29:44
    Temat: Re: Jeszcze o Multi :((
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

    : RaQi : <n...@s...com> wrote:

    > wlasnie ze inne banki nie posiadaja w swojej ofercie tych rzeczy co
    > multi, dlatego multi. owszem, na starcie multi funkcjonowal correct, ale
    > sie psuje.

    Znaczy co? Mieli coś co ciebie interesuje, a teraz nie mają (automatyczne
    włączanie się multilinki?)

    > Twoje wypowiedzi na to wskazuja.

    Jesteś mocno przewrażliwiony. Nigdzie nie napisałem, że mój bank, tudzież
    Multibank jest super. Napisałem tylko, że skoro Ci coś przeszkadza, to nie
    marudź o tym na newsach, tylko zgłoś to do tego banku albo zmień bank.
    A na przyszłość polecam dokładne czytanie wypowiedzi innych ludzi.

    --
    Przemysław Maciuszko