eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJestem w trakcie wypowiedzenia umowy z City, a już zablokowali m karty bez uprzedzenia !!! › Re: Jestem w trakcie wypowiedzenia umowy z City, a już zablokowali m karty bez uprzedzenia !!!
  • Data: 2004-10-22 19:39:52
    Temat: Re: Jestem w trakcie wypowiedzenia umowy z City, a już zablokowali m karty bez uprzedzenia !!!
    Od: "Seba" <b...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Potrafia sie i pol roku, ale co z tego ?

    wlasnie dlatego chcą sie zabezpieczyc, zeby im nic po zamknieciu karty nie
    wpadlo, bo wtedy klient moze sie wypiąć i strata dla banku

    > Powinni goscia uprzedzic, ze karta przestaje dzialac tego to a tego dnia i
    > bylo by w porzadku.
    100% racji, powinien uslyszec ze karta przestaje dzialac od momentu zlozenia
    dyspozycji i ze w ciagu 30 dni otrzyma ostatni rachunek do uregulowania

    > A moze uprzedzili, tylko gosc nie doczytal... moglo i tak byc...

    moglo, ale i nie musialo :)

    pzdr
    seba