eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJestem w trakcie wypowiedzenia umowy z City, a już zablokowali m karty bez uprzedzenia !!! › Re: Jestem w trakcie wypowiedzenia umowy z City, a już zablokowali m karty bez uprzedzenia !!!
  • Data: 2004-10-23 11:38:04
    Temat: Re: Jestem w trakcie wypowiedzenia umowy z City, a już zablokowali m karty bez uprzedzenia !!!
    Od: "Seba" <b...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:clbp1o$qgk$1@inews.gazeta.pl...

    > no nie do końca tak jest - jak piszesz
    >
    > tym bardziej że są transakcje które przez miesiąc mogą nie zostać
    rozliczone
    > i zgodnie z tym co piszesz to byłby banalnie prosty sposób "by obrobić
    bank"

    nie chodzi mi o kase, bo banku w ten sposób nie obrobisz - kase i tak
    pociągną z klienta (bo transakcja była zawarta przed zamknięciem rachunku) a
    jeśli przyjdzie po naprawdę długim czasie to z akłajera - bank sobie nie da
    w ten sposób robić kosztów. Chodzi mi o straty w sensie reklamacji klientów
    (pytania typu "a dlaczego skoro zamknąłem kartę to jeszcze dostaję jakieś
    wyciągi ?", "transakcja rozliczyła się po złożeniu przeze mnie wymówienia"
    itp. ) - czas pracowników na udzielanie odpowiedzi, koszty korespondencji,
    telefonów z wyjaśnieniami itp.