    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 23 Jul 2014 04:22:12 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Jedno logowanie do grupy Czarneckiego - pytania
    From: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 22 lipca 2014 09:54:02 UTC+2 użytkownik Majka napisał:
    > Dostałam wiadomość, że nastąpi zmiana w systemie logowań do banków/podbanków grupy
    Getin Noble Bank.

    > Ma być jena strona, nadany nowy identyfikator, i w jednym miejscu mamy mieć dostęp
    do wszystkich produktów, do których dotąd mieliśmy osobne strony logowań.

    > Tak przynajmniej - jak wyżej piszę - zrozumiałam.
    >

    > W moim przypadku mam:
    >
    > 1. stary zapomniany Open on Line - dziś korzystam jedynie sporadycznie z karty,
    która daje mi bezpłatne bezprowizyjne wszystkie bankomaty.

    > 2. Getin Bank , ten zwykły, oddziałowy - tu korzystam z konta jedynie by płacić na
    stacjach benzynowych, za co dostaję zabójczy zwrot na konto w wysokości około 12 zł
    miesięcznie /karta paliwowa/.

    > 3. Getin on Line - karta bezprowizyjne bankomaty jak w punkcie 1 oraz konto
    nazywane skarbonkowym (dodatkowe złotówki, co mi aje około 100 zł dodatkowo na 3~4
    miesiące).

    > Ok, tyle spowiedzi, a teraz kilka pytań:
    >

    > 1. jak będzie jedno logowanie, to wszystkie karty będą widoczne w jednym serwisie?
    Czy trzeba będzie wybrać i korzystać z jednej karty?

    > 2. Jak będzie z różnymi kontami? Będą widoczne jako różne rachunki, np. u mnie trzy
    w jednym interfejsie www?

    > 3. Lokaty będą dostępne różne, np. nieco lepsze w GOL i inne?
    >
    > 4. czy kreowany na prestiżowy Noble Bank też będzie razem w tym jednym serwisie pod
    jednym logowaniem z innymi produktami?

    Bedzie - tak jak juz teraz jest z oferta GEtin Banku (placowkowego), GetBanku
    (dawnego Allianz) oraz DnB Nord - wszystko pod jednym loginem i haslem - konta moga
    miec rozne oprocentowanie, etc. (czyli w skrajnym przypadku - bedzie 5 roznych kont
    :)