  • Data: 2010-04-19 22:34:58
    Temat: Re: Japonia, deflacja, druk
    Od: Clegan <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Kwi, 00:13, Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> wrote:

    > Chodzi ci o podaz pieniadza? To, ze rosnie, nie oznacza, ze "drukuja".
    Jeśli pieniądz w obiegu rośnie to chyba musi się skądś brać.

    > Szereg pomyslow, czyli jakie? Wymien z piec.
    Temat-rzeka:
    od całkiem oczywistych: http://wyborcza.biz/biznes/1,101562,7669340,Bank_Jap
    onii_zlagodzil_polityke_pieniezna.html
    poprzez:
    http://gospodarka.gazeta.pl/pieniadze/1,29577,581030
    7,Bank_Japonii_zaoferuje_bankom_nieograniczone_pozyc
    zki.html

    a słyszałeś żeby bc kupował akcje na giełdzie żeby podnieść kurs ?
    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,93545,62310
    40.html

    Więcej mi się nie chce szukać a podejrzewam że po angielsku to masz aż
    dość przykładów.